Cumartesi 17.02.2013
Son Güncelleme: Pazar 17.02.2013

İngiltere'de enerji depolayıp Türkiye'de harcadı

Cemiyet hayatında, giyim kuşamı ve renkli yaşamıyla dikkat çeken Begüm Şen'in bir haftasının nasıl geçtiğini merak ediyorsunuzdur herhalde. Merakınızı gidermek için bu hafta Begüm Hanım'ı sayfama konuk ettim. Begüm Hanım; Londra'da başlayıp Şile'de biten haftasına, o kadar çok şey sığdırmış ki, inanın ben bile bu kadar renkli ve hareketli bir yaşamı olduğunu bilmiyordum. İşte Begüm Şen ve bir hafta boyunca yaşadıkları...

11 ŞUBAT PAZARTESİ
Hafta sonu yakın arkadaşlarımız Yelda ve Hakan (Tiftik) ile Londra'ya gitmiştik. Aynı tarihte Londra'da olan Gülşah ve Ender (Alkoçlar) ile buluşup keyifli bir hafta sonu geçirdik. Bu fotoğraflar, Mandarin Oriental Hotel'de çekildi.

Dönüş günü hep beraber güzel bir öğle yemeği için Londra Mayfair'deki favori restoranımız La Petit Maison'a gittik.
12 ŞUBAT SALI
Londra'dan dün gece döndüm. Sabah da ayağımın tozuyla Antalya'ya uçtum. Turkcell'in, Türkiye İsrafı Önleme Vakfı işbirliği ile hayata geçirdiği; ekonomiye kadın gücü projesine ben de destek olmak istedim. Kampanyanın fotoğraflarını çeken Bennu Gerede, Turkcell'den Gül Dülger Yıldırım ve asistanı İbrahim Bey ile Antalya Havalimanı'ndayız...
Kampanya çerçevesinde Antalya'da sevgili Fatma El Hanım'ın evine konuk olduk. Yaptığı birbirinden güzel reçeller hakkında hem çok keyifli bir sohbet gerçekleştirdik, hem de fotoğraf çekimi yaptık. Tabii ki o leziz reçelleri de tattık.
Atatürk Havalimanı'na iner inmez soluğu Nişantaşı'nda aldım. En yakın arkadaşım Fatoş Altınbaş Sarıgül'ün Nişantaşı'ndaki mağazalarında davet var; kaçırmak olmaz. Fatoş'a "Muhakkak geleceğim" diye söz vermiştim. Hoş biraz geç kaldım ama sağolsun Fatoş'cuğum da beni beklemiş. Altınbaş'ın birbirinden güzel ürünlerini tek tek inceledim.
13 ŞUBAT ÇARŞAMBA
Bu öğlen yakın arkadaşım Zeynep Ilıcalı'nın evine öğle yemeğine davetliyiz; bütün kızlar toplandık ön 'Sevgiler Günü' yemeği yiyoruz.

Sevgili arkadaşımız Murat Akdilek; başrolünü Bruce Willis'in oynadığı 'Zor Ölüm' serisinin beşinci filmini Türkiye'ye getirdi. 15 Şubat'ta vizyona giren filmin Maslak TİM'deki galasındayız. Hem arkadaşlarımızla görüştük, hem de keyifle film izledik.
"Çok enerjik bir insan olduğum için günlerim hep dolu dolu geçiyor. 'Hayır' demeyi sevmediğim için herkese yetişmeye çalışıyorum. Bugün de yoğun günlerden biri... Önce, biraz güzelleşmek için Mayadrom'un altındaki Erdem Kıramer'de aldım soluğu. Sevgili Özcan Bey, saçımı nasıl tarayacağını Erhan'a gösterirken.
14 ŞUBAT PERŞEMBE
Bugün dostlarım Hande Altaylı ve Pınar Maro ile kültür turu yaptık. İlk durağımız, Pırıl Güleşçi Arıkonmaz'ın Karaköy'deki PG Art Gallery'si. Fotoğraf sanatçıları Jack Baruh, Levent Özçelik ve Maurra Sullivan'ın eserleri 23 Mart'a kadar sergilenecek.
PG Art Gallery'nin ardından; Pırıl'ı da alıp rotamızı Borusan Contemporary'ye çevirdik. Eserlerinde; günümüz yaşam biçimini yansıtan ve bu yaşam biçimine meydan okuyan Choe U-Ram'a hayran kaldık. Sanatla iç içe, çok keyifli bir gün geçirdik. Ardından da Lucca'da yemeğe gittik.
Oğlum Alp; Los Angeles'taki UCLA Üniversitesi'nde yaz okulunu gitmiş; orada da DJ'lik derslerine katılmıştı. Sevgililer Günü'nde yaptığı müziklerle bize keyifli anlar yaşattı.

15 ŞUBAT
CUMA
Bugün, 'Begüm Senle' adını verdiğim ve kısa sürede ciddi bir takipçi sayısına ulaşan blog'um için koşturacağım. İlk durağım Beymen... Burada sevgili Ayten, Sibel ve Zeliha Hanım ile yeni gelen markaların modellerini tek tek inceledim. Yararlı bir buluşmaydı.

Beymen'den çıkıp çok sevdiğim markalardan biri olan Zara'yı gittim. Onlar da yeni sezonu açmış. Birbirinden güzel ürünler arasından seçim yapmakta zorlandım.

16 ŞUBAT
CUMARTESİ
İstanbul'da olduğumuz zamanlarda hafta sonlarını Şile'deki evimizde geçirmekten büyük keyif alıyoruz. Yatılı misafir ağırlamak en büyük keyiflerimizden biri; bu hafta sonu da Tiftik ve Ayan çifti misafirlerimiz.
Spor benim vazgeçilmezim, her koşulda, her gün yapmak isterim. Şile'deki evimizde de yürüyüş bandına çıkmadan edemedim. İstanbul'daki evimizde de çocukları tam 08.00'de okula gönderirim, ben de 09.00'a kadar yürüyüş bandında yürüyüş yaparım.
Köpeğimiz bir operasyon geçirdi; hepimiz çevresinde pervane olduk.