Çarşamba 25.10.2012
Son Güncelleme: Çarşamba 24.10.2012

Bir tıkla binlerce ev ürünü bu sitede

Türkiye'nin ilk ev yaşamı, dekorasyon ve alışveriş sitesi evmanya. com'un genel müdürü Aslı Gökdere; sitelerinde son trendlerle birlikte her zevke ve bütçeye uygun ürün seçeneği olduğunu söylüyor

Hayatımızı kolaylaştıran, bizi mağaza mağaza gezmekten kurtaran internetten alışveriş sayesinde artık evlerimizi de gönlümüze göre dekore edebiliyoruz. Türkiye'nin ilk dekorasyon ve alışveriş sitesi evmanya.com'un kurucu ortağı ve genel müdürü Aslı Gökdere; değişen dekorasyon trendlerini ve internetten evimizi yenilemenin yollarını anlattı...
Evmanya.com nasıl bir site?
evmanya.com; Türkiye'nin ilk ev yaşam, dekorasyon ve alışveriş sitesi... Tamamen ev eşyalarının satışı üzerine kurulmuş bir dikey e-ticaret modeli. Biz kendimizi 'Ev tutkunlarının resmi tedarikçisi' olarak tanımlıyoruz.
Site içinde neler bulunuyor? Evine düşkün her kişi için sitede; mobilyalar, dekoratif aksesuvarlar, ev tekstiline dair her şey var. Aynı zamanda her model küçük ev aletleri, mutfak gereçleri, beyaz eşya, halı gibi evin her odasında ihtiyaç duyulan her ürünü farklı binlerce alternatif ve fiyat avantajlarıyla müşterilerimizle buluşturuyoruz.

YUVAYI DİŞİ KUŞ YAPAR
Evmanya.com'un blog ve e-dergisi de var, değil mi?
Evet, evmanya.com'u 'ilk' yapan bir diğer detay da ev dekorasyon trendleri ve fikirlerini bir arada toplayan blog ve e-dergi gibi iki önemli kanalının olması. Ev dekorasyonuna dair dünyadan farklı örnekler sergileyen ve trendlerden haberdar eden büyük bir arşiv sağlıyoruz. Bu arşiv, ev dekorasyon trendlerinin Türkiye'de de son üç yılda ne kadar geliştiğini en iyi şekilde ifade ediyor.
Siteden daha çok kimler alışveriş yapıyor?
'Yuvayı dişi kuş yapar' demişler; bizde de durum çok farklı değil. Evmanya'nın müşterilerinin çoğunluğu kadın.
Tüm sektörlerde olduğu gibi ev dekorasyonunda da internetten alışverişte son dönemde ciddi bir artış yaşanıyor; siz bunu neye bağlıyorsunuz?
İnternet sektörü, 2006'da ve 2010 yılında çok önemli gelişimler sağladı. İnternet bağlantı hızının artışı, mobil aletlerin gelişmesi ile internetin gücü bu senelerde hızla arttı. İnternet ve bu sistem üzerindeki e-ticaret hacminin hızlı yükselişi de bu süreci etkiledi.
MUTFAĞA İLGİ
Evlerin metre karelerinin de düşmesi sanırım internet üzerinden alışverişe daha yoğun ilgi gösterilmesine neden oldu...
Ev metrekarelerinde yaşanan küçülmelere oranla daha donanımlı ve fonksiyonel evlerin ortaya çıkması; ev ürünleri satışını da artırıyor. İnsanlar kısıtlı alanları çok daha fonksiyonel ürünlerle dekore etmek istiyor. Bu ürünleri arayıp bulmak için de çok fazla vakit kaybetmek istemiyorlar ve ellerinin altında internet olduğu için bir tıkla, çok kısa sürede binlerce ürüne ulaşabiliyorlar. Bu da satışları her geçen gün yukarı çekiyor.
Site ziyaretçilerinin en çok ilgi gösterdiği bölümler hangileri?
Sitemizde en çok ilgi gören kategorilerimiz dekoratif aksesuvarlar, mobilyalar ve ev tekstili. Bu kategorileri takiben yükselişte olan bir kategorimiz de mutfak. Müşterilerimizin genel eğilimi; evlerindeki değişikliği bir köşeden küçük adımlarla başlatmak. Yaşadıkları alanları bizden aldıkları önerilerle yenileme fikri cazip geliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.