Perşembe 29.08.2014

Bu koleksiyon ile Kate Moss gibi olun

H&M markası sadece büyük modaevleriyle ve ünlü tasarımcılarla yaptığı işbirlikleriyle değil, modaya yön veren kapsül koleksiyonlarıyla da dikkat çekiyor. 4 Eylül'de Türkiye'de de satışa çıkacak olan yeni kapsül koleksiyon hakkında H&M Baş Tasarımcısı Ann Sofie Johansson ile konuştuk:
Koleksiyonu Paris Moda Haftası'nda modaseverlerin beğenisine sunmuştuk. Koleksiyon, 90'lardan ve genç Kate Moss ile Charlotte Gainsbourg'dan ilham alıyor.
4 EYLÜL'DE TÜRKİYE'DE

Erkeksi ve spor görünümlü parçalara geniş yer verdik. Koleksiyondaki her parçayı farklı birçok şekilde kombinleyip ortaya değişik görünümler çıkarmanız mümkün.
Deriler, kadifeler, sahte kürkler ve ipekler; koleksiyonda geniş yer alıyor. Siyah, lacivert, kırmızı tonları ve haki rengi çok kullandık.
Studio koleksiyonumuz, iyi tasarımı geniş bir kitleye ulaştırmak adına bizim için çok önemli. Koleksiyon; 4 Eylül'de dünya ile aynı anda Türkiye'de sadece İstinye Park, Zorlu, İstiklal ve Ankara Cepa AVM'de satışa çıkacak.
SİYAHA AĞIRLIK VERİN

Artık moda da küresel. O yüzden giyim konusunda kıtalar ve ülkeler arasında neredeyse hiçbir fark yok. Türk müşterilerimiz bizim için önemli bir ilham kaynağı.
Bu sezon özellikle siyaha ağırlık verin derim. Tabii ki her kıyafeti aksesuvarlarla tamamlayın. Dizde biten çizmeler, özellikle de süet olanlar çok popüler; bunu da unutmayın.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.