Cuma 22.10.2016

Burcu Esmersoy meme kanserini kafaya taktı

Meme Kanseri ile Mücadele projesini 20 yıldır sürdüren Avon'un ay boyunca Türk Kanser Derneği ile birlikte alışveriş merkezlerinde düzenlediği etkinlikler devam ediyor.
BAĞIŞ YA PILACAK
İlki Optimum AVM'de şarkıcı Linet'in katılımıyla gerçekleştirilen etkinliklerin ikincisi geçtiğimiz günlerde Avon'un marka elçisi Burcu Esmersoy'un katılımıyla İstinye- Park'ta düzenlendi. Medikal Onkoloji Uzmanı Yard. Doç. Dr. Esat Namal'la birlikte katıldığı 'Meme Kanserini Kafaya Taktık' söyleşisinde erken teşhisin önemine dikkat çeken Esmersoy, şöyle konuştu: "Meme kanseri artık çok daha erken yaşlarda görülmeye başladı. Bunun için elle muayenenin de daha erken yaşta başlaması gerekiyor. Belki insanlar bulabileceği şeylerden korktuğu için kendini kontrol etmekten çekiniyor ama özellikle bu yıl aktif rol aldığım Meme Kanseri ile Mücadele etkinlikleri kapsamında şu fikre ulaştım: Meme kanserinden ölüm yok ama geç teşhisin ciddi tehlikesi var. Kadınların meme kanseriyle ilgili danışabileceği pek çok kurum var. Avon, gün boyunca #kafayataktik hashtag'iyle sosyal medyada yapılan paylaşımlar oranında meme kanseri çalışmalarına bağış yapacak." İstinyePark'ta tüm hafta süren etkinlikler kapsamında kurulan standa, 'elle muayene kabinleri' oluşturuldu. Burada kadınlara hastalığın ilk belirtileri ve kendi kendine muayene yöntemleri hakkında bilgi verildi. Bu standlar yarın Cevahir AVM'de, 25-30 Ekim tarihleri arasında ise Olivium AVM'de tüm kadınları bekliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.