Salı 20.04.2016
Son Güncelleme: Çarşamba 20.04.2016

‘Canlı canlı takip varken sosyal medyaya gerek yok’

Serenay Sarıkaya-Kerem Bürsin çifti, marka yüzü oldukları jean firmasının yeni reklamının tanıtımına katıldı. Çift, sosyal medyada birbirlerini takip etmemelerine “Canlı takip varken, sosyal medyaya ne gerek var?” yorumunu yaptı

Bir süredir birlikte olan Kerem Bürsin ve Serenay Sarıkaya, önceki gün marka yüzü oldukları Mavi'nin yeni reklam filminin tanıtımına katıldılar. Gazetecilerin sorularını yanıtlayan ikili, Twitter ve Instagram hesaplarından birbirlerini takip etmemeleriyle ilgili "Sosyal medyayla içli dışlı olmadığımız için birbirimizi takip etmiyoruz. Canlı canlı takip varken sosyal medyaya gerek yok" diye konuştu. Röportaj sırasında birbirlerine övgüler yağdıran ikiliden Bürsin, "Seranay'a en çok ne yakışıyor?" sorusuna "Serenay ne giyse yakışır" cevabını verdi. Bürsin, boynundaki kolyenin sorulması üzerine de "Kolyeyi bırakın, Serenay'a bakın" diyerek güldürdü.
'KEREM TUTUK BİRİ DEĞİL'
Yakışıklı oyuncu; bir gazetecinin, Sarıkaya'nın eski sevgilisi Çağatay Ulusoy'un da bir giyim firmasının reklam yüzü olması nedeniyle birbirlerine rakip olup olmadıkları sorusu üzerine şu yorumu yaptı: "Rekabet yanlış bir kelime, bence bu durumlarda kişinin tek rakibi kendisidir. Hayırlısı olsun ne güzel; oralara hiç girmeyelim." Serenay Sarıkaya ise sevgilisine 'tutuk' denmesiyle ilgili olarak "Kerem tutuk birisi değil ona tutuk diyemeyiz; kendisine has bir tarzı var" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.