Giriş Tarihi: 13.10.2014

Cem Yılmaz'a algı operasyonu

Önce 'Pek Yakında' için 'Fragmanı komik değil, filmi de komik değildir' diye bir algı yaratıldı.
Sonra 'Adalet'e Fener Yak' videosunda yer aldığı için Trabzonsporlular ve Galatasaraylılar'ın, Cem Yılmaz'ı boykot edeceklerine dair bir söylenti çıktı; medya da atladı üzerine.
Boykot haberleri her yerde çıktı. Ardından 'Pek Yakında'yı ilk gün 67 bin kişi izledi' diye bir haber çıktı.
Yapımcı böyle bir bilgi açıklamaz, o bilgiye nasıl ulaştılar enteresan!
Oysa ilk gün perşembeydi, 'Pek Yakında' tüm kopyalarıyla sinema salonlarına cuma girdi. Ayrıca dünyanın hiçbir yerinde birinci gün hasılatı açıklanmaz, önce ilk hafta sonunun gişesi açıklanır.
Özetle uğraşsanız böyle bir algı operasyonu yapamazsınız!
Ve tüm bu negatif algılar bir araya gelince 'Pek Yakında' beklenen ilgiyi göremedi, ilk hafta sadece 1 milyon kişi izledi.
Evet, 'Pek Yakında', 'Recep İvedik' seyircisine hitap etmiyor; daha zekice esprileri ve göndermeleri var. Komik film, yani filmi izleyip 'Gülmedim' diyen yalan söyler. Cem Yılmaz; Yavuz Turgul ve Ertem Eğilmez'in çizgisinde gitmeye çalışıyor. Gelecek nesillere, kaliteli bir film bırakmanın derdinde. Yoksa Cem Yılmaz da ucuza bol osuruklu, küfürlü kaba komedi çekebilir ve daha çok para kazanır. 'Muhsin Bey'i ilk hafta 5-10 bin kişi izlemişti ama bu film defalarca izlendi, izleniyor. 'Pek Yakında' da bu klasiklerin izinde gidiyor, izlemeyen büyük sinemasal keyifler kaçırıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.