Salı 23.10.2013

Cem Yılmaz'ı yumurta kafalar takip ediyor

Geçtiğimiz yıl Twitter'da 2.5 milyon takipçisi olan Cem Yılmaz'ın takipçi sayısı 5 milyon 45 bin kişiye ulaştı. 'The Water Diviner' filmi için Russell Crowe'la iki defa yemekte bir araya gelip sürekli tweet'leşmesinin de, Cem Yılmaz'ın 5 milyon takipçiyi aşmasında etkili olduğuna dair haberler çıktı.
İki yemek yemeyle olacak bir iş mi bu, emin değilim.
ABUK BİR DURUM
Yılmaz, Twitter'ı aktif kullanan biri değil. 5 milyon 45 bin takipçi sayısı da, tahminime göre Yılmaz'ı dünyada en çok takip edilen ünlüler arasında ilk 100'e sokabilir. Öte yandan Cem Yılmaz, 2.5 milyon takipçiyi sadece 20-30 tweet yazarak elde etti. Böyle de abuk bir durum var.
Türkler Cem Yılmaz'ı o kadar çok seviyor ki, yazmasa da takip ediyor. Twitter'ı aktif olarak kullanan Oscar'lı Crowe'un bile, 1 milyon 250 bin takipçisi var.
Şu an Cem Yılmaz'ın Twitter sayfasına girdiğinizde, hiç tweet atmadığını göreceksiniz.
Yılmaz'ın bir kötü huyu var; az yazıyor, yazdıklarını da siliyor.
Yılmaz'ın son dönemde Twitter'ı daha çok kullanması ve toplumsal olaylara tepki göstermesi; elbette takipçi sayısını artırdı ama 5 milyon 45 bin gerçekten uçuk bir rakam.
HER İKİ KİŞİDEN BİRİ
Türkiye'deki Twitter kullanıcı sayısı 9.6 milyon. Hadi bu rakam şimdi 10 milyon olsun.
Bu; ülkemizde Twitter kullanan her iki kişiden birinin Yılmaz'ı takip ettiği anlamına gelir.
Merak edip Yılmaz'ın takipçi listesine girdim. Bu listede; takipçi sayısı bir-iki olan birçok 'yumurta kafa' kullanıcı gördüm.
Yok, Yılmaz'ın parayla takipçi aldığını yazacak kadar delirmedim ancak ünlü komedyene birileri kötü bir şaka yapmış olabilir.
Yılmaz'ın haberi olmadan, 'yumurta kafa' takipçileri listesine eklemiş olabilirler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.