Cuma 18.04.2014 10:54
Son Güncelleme: Cuma 18.04.2014 10:54

Cem Yılmaz'ın oğlunun mal varlığı

Cem Yılmaz'ın 2,5 yaşındaki oğlunun mal varlığı açıklandı.

Komedyen Cem Yılmaz'dan 2013'ün son günü boşanan manken Ahu Yağtu, protokol gereği çocukları Kemal Yılmaz adına tescil ettirilen Şişli'deki daireyi "Çocuk mallarının korunması kanunu" gereğince mahkemeye bildirdi.

İstanbul Aile Mahkemesi'ne başvuran Yağtu'nun avukatları, Kemal Yılmaz adına Şişli'de bir daire tescil ettirildiğini kaydetti. Avukatlar, bu dairenin 24 yıl intifa hakkının Kemal'in velayetini alan anne Yağtu'ya verildiğini ifade etti. Avukatlar, Türk Medeni Kanunu 353'üncü "çocuk mallarının korunması" maddesi gereğince mahkemeye bildirimde bulunulduğunu belirtti.

Mahkeme, kanun gereği çocuğun reşit olana kadar mal varlığında meydana gelen değişikliklerin mahkemeye düzenli olarak bildirilmesine karar verdi. Yılmaz-Yağtu çiftinin yaptığı boşanma protokolünde; Yılmaz, Kemal için aylık 10 bin dolar nafaka ve oğlunun eğitimini de yüksek lisansına kadar planlamıştı. Cem Yılmaz, Ahu Yağtu'ya 500 bin dolar tazminat ile İstanbul'un Sarıyer ve Şişli gibi semtlerinde gayrimenkullerle 2013 model cip vermişti.

MAL VARLIĞINI BİLDİRMEK ZORUNDA

Türk Medeni Kanunu madde 353: Evlilik sona erince velayet kendisinde kalan eş, hâkime çocuğun mal varlığının dökümünü gösteren bir defter vermek ve bu mal varlığında veya yapılan yatırımlarda gerçekleşen önemli değişiklikleri bildirmek zorundadır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.