Giriş Tarihi: 8.3.2014

Diziler nasıl bitmeli?

Köşemizin müdavimlerinden M.Gökalp Metin, televizyon sektörünün kanayan yarası "boşa giden işler, havaya savrulan paralar ve israf edilen emekler, tac'a çıkarılan izleyiciler" konusuna farklı bir açıdan yaklaşmış: "Merhabalar Sayın Aytuğ, severek izlediğim iki dizi erken final yaptı ve ben hiç şikayetçi değilim, hatta seviniyorum bile. Giriş alışık olduğunuz gibi değil, farkındayım ama açıklayabilirim. Eski Hikaye ve Kayıp'tan bahsediyorum. İkisi de biraz polisiye, kafi miktar dedektiflik, yeter miktar sır bulunduran dizilerdi. Ve bu dizilerin 17-18'inci bölümlerinde sona ermesi, hikayenin temposunu, izlenebilirliğini arttıran unsurlar oldu. Hele bir de senaristleri 18'inci bölümün final olacağını bilerek yola çıksalardı çok daha tempolu, çok daha doyurucu şeyler izlerdik. Yanılmıyorsam ATV'de yayınlanan Son isimli dizi, başladığında kaç bölümde biteceği belli olan bir diziydi ki yine yanılmıyorsam ABD'ye satıldı. Şu anda televizyonlarımızda yapılan, hızlı ve sürükleyici bir giriş, 6'ncı bölümden sonra düşen tempo, ilk sezon sonuna doğru hızlı bir tırmanış, sezon sonunda ölüm döşeğinde oyuncular, yeni sezonda bambaşka ruh halleri vs. şeklindeki klişeler bir an önce terk edilmeli. Kore dizilerinin de bir bildiği var neticede..."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.