Giriş Tarihi: 8.12.2018

Dünyanın en ünlü defilesine TV izleyicisi pas vermiyor

Victoria's Secret'da büyük bir kriz yaşanıyor. New York Times'dan John Koblin'in verdiği istatistikler düşündürücü. Dünyanın en ilgi çeken görsel şovu, TV'de 2013'te 9.7 milyon, 2015'te 6.6 milyon, 2017'de 5 milyon, 2018'de ise 3.3. milyon kişi tarafından izlenmiş. Bu rakamlara göre; sosyal medya devleştikçe, ekran başındaki izlenme oranı da düşüyor diyebiliriz. Defilenin canlı yayınlanmaması, bant çekimin haftalar önce yapılması ve o andan itibaren tüm kızların sosyal medya hesaplarında kareler paylaşması; işin merakını da, cazibesini de öldürüyor. Televizyonda göreceğinden çok daha fazlasını sosyal medyada çok önceden gören izleyici de, vaktini ekran başında geçirmek istemiyor. Şu an Instagram'da 63 milyon takipçiye sahip bir markanın, ekran başında sadece 3 milyon kişi tarafından izlenmesi, bakalım markayı ne gibi önlemler almaya yönlendirecek?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.