Giriş Tarihi: 15.3.2013

Emrah'ı Tarantino kurtarır

Emrah Erdoğan; Günaydın'dan Öner Öngün'e verdiği röportajda "1980'de sinemaya başladım. Elbette kimse beni ya da yaptığım işleri sevmek zorunda değil. Fakat mesleki anlamda bir markam varsa, buna saygı duymak zorundasınız" demiş.
Evet, Emrah'ın bir marka değeri var. Hatta bu marka değeri 1980'lerde zirvedeydi. 80'lerdeki video film furyasına dair izlenme istatistikleri olsa; belki Küçük Emrah'ın 'Boynu Bükükler', 'Acıların Çocuğu' gibi arabesk filmleri en çok izlenen yapımlar listesinde tepede yer alabilirdi.
FİLMLERİ ÇOK İZLENDİ
Emrah, arabesk kültürünün zirvede olduğu 80'lerde Türkiye'nin Justin Bieber'ıydı. Türkiye'nin gelmiş geçmiş en ünlü ergen yıldızıydı. Ama Türkiye değişti, Çelik bile değişti, Emrah değişemedi.
TV'de ilk özel kanalların açıldığı yıllarda eski ünüyle dizilerde idare etti ama kendisini yenileyemedi, pop yapmaya çalıştı, olmadı. Şimdi saygı duyulmasını istediği marka değerini koruyamadı.
Emrah'ın işi şimdi daha zor. Şov dünyasında küllerinden doğmak en zor iştir. Emrah'a tavsiyem; "Bana saygı duyacaksınız. Ben var ya ben; ne filmler çektim eskiden" edebiyatını bırakıp daha mizahi takılsın.
80'ler geyiğinden birçok yıldız ekmek yedi, asıl ekmeği Emrah yiyebilirdi ama akıl edemedi ya da yapamadı. Emrah için en kestirme çıkış yolu; eski günleri tiye alıp kendisine sempatiyi artırmak.
Emrah'a, eski ünlüleri tekrar yıldız yapan Quentin Tarantino gibi bir sihirbaz lazım. Ama öyle bir sihirbaz Türkiye'de yok.
Emrah işe Tarantino filmlerini izleyerek başlayabilir. Bir de John Travolta nasıl küllerinden doğdu iyice bir araştırsın!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.