Giriş Tarihi: 3.2.2017

En popüler flört yöntemi kariyer avcılığı

Instagram'ın canlı yayın uygulamasının tam anlamıyla bağımlısı oldum. Evden çıkmadığım akşamlar, tam da prime time denilen saatlerde soru-cevap yapıyor, katılımcıların merak ettiği sosyal yaşam mevzularının altını üstüne getiriyorum. Böylece köşem için de ilgi çekici konular çıkarabiliyorum.
Bu hafta boyunca neler konuştuğumuzu merak ediyorsanız, işte o konular...
NEDEN HİÇ YENİ SÜPER MODELİMİZ YOK?: Canlı yayınım sırasında bu soru geldiğinde bir ismin etrafında dönüp durduk.
Genç isimlerden Deren Talu, tam anlamıyla modellik yapmıyor; annesi Defne Samyeli'nin konrolü altında az sayıda projede yer alıyor. Fotoğraf çekimlerine katılıyor ama çok da göz önünde olmak istemiyor. Peki bizim hiç yerli Kendall Jenner'ımız, Gigi-Bella Hadid'imiz olmayacak mı? Bugün podyumların tozunu attıranlar 40'larına merdiven dayamış modellerimiz. Takipçilerimle aramızda tartışınca bunun sebebini bulduk.
Çünkü 'Bu meslekte para yok, madem güzelim neden defile kovalayayım? Gider dizi oyuncusu olurum' diyorlar... Haklılar da...
FLÖRT YÖNTEMLERİ: İş bahanesi ile sunucu Neşe Sapmaz'a taciz mesajları atan sözde yapımcıyla ilgili haberi GÜNAYDIN'da okumuşsunuzdur. Aslında bu kişi Neşe Hanım'ı beğenmiş, onunla flört etmek istemiş ama kantarın topuzunu kaçırınca olay taciz noktasına varmış. Peki flört etmek için genel olarak hangi yöntemler kullanılıyor? Popüler tabirle, birine nasıl yürünür? Bu konuyu canlı yayınımda masaya yatırdık.
İlk sırada kariyer avcıları var, yani Linkedin üzerinden iş bahanesi ile yürüyenler... (Bu arada Linkedin; iş hayatıyla ilgili profesyonel paylaşımların yapıldığı bir platform) En iyi flörtler Linkedin'den çıkıyormuş. Sitenin üyeleri; birbirlerinin kaşını gözünü incelemeden, huyunu suyunu bilmeden sadece kariyer üzerinden avlanıyormuş. Linkedin'in ardından, spor salonu avcıları geliyor. Onlar, tornadan çıkma vücutların peşinde koşan, 'Taş gibi sevgilim olsun' diyenler... Spor salonlarında, lüks ve trendy spor kıyafetleriyle full makyajlı dolaşan kadınlar var ya, işte onlar flört edecek adamların peşindeler. Çoğu, flört ettiği kişiyle zamanını spor salonunda geçirmek istiyor. Peki sizin flört yöntemleriniz ne?
NEDEN HEP RAKAMLAR KONUŞULUYOR?: 'Ünlüler dünyasında hiç kriz yok mu?' Takipçilerim bu soruyu sormakta çok haklı. Son günlerde çıkan haberlerde dudak uçuklatan rakamlara rastladık. Arda Turan'ın valeye verdiği 300 Euro'luk bahşiş, Asena Atalay'ın eski eşi Caner Erkin'den istediği 451 bin liralık nafaka ve Maya Portakal Bitargil'in sessiz müzayedesinde satılan 820 bin liralık sanat eseri...
Ünlüler dünyasında bu uçuk rakamlar konuşuluyor ama bu haberlerin birçoğunun da içi boş çıkıyor. Ne öyle bir bahşiş veriliyor, ne de öyle bir nafaka ödeniyor... Rakamları köpürtmeye bayılıyoruz. Müzayedede satılan sanat eserine gelirsek... O tam bir muamma... Bu eseri, hangi gizli zengin alıp evinin duvarına astı, ben de merak ediyorum açıkçası.
YOUTUBE'DA MAKYAJ: Hiç dikkat ettiniz mi, yeni nesil kızlar ne kadar kusursuz makyaj yapıyor; hepsi fıstık gibi.
Bunda, Youtube'da yayınladıkları videolarda makyaj tüyoları veren fenomenlerin büyük etkisi var. Onlar sayesinde kızların işi kolaylaşıyor.
Milyonlarca takipçisi olan bu fenomenlerden biri olan Danla Biliç; hem işini iyi yapıyor, hem de kendisini, çevremizde gördüğümüz kız tiplerini ve ünlü isimleri tiye alarak herkesi gülmekten kırıp geçiriyor. Bir yandan makyaj, diğer yandan stand up yapıyor diyebiliriz. Son olarak Bülent Ersoy makyajı yaptığı Youtube videosuna koptum! Çok eğlencelisin Danla...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.