Perşembe 06.06.2019 12:28
Son Güncelleme: Perşembe 06.06.2019 12:36

Enes Batur’un evlilik oyunu işe yaramadı! ‘Enes Batur Gerçek Kahraman’ gişede çakıldı

Enes Batur, kısa süre önce evleneceğini duyurarak arkadaş çevresiyle birlikte hayranlarını da şoke etmişti. Enes Batur’un evliliğinin gerçek olup olmadığı uzun süre tartışılırken kısa süre sonra yeni filmi ‘Enes Batur Gerçek Kahraman’ vizyona girdi. Evliliğin, yeni filmin tanıtımı amaçlı düzmece olarak gerçekleştirildiği ortaya çıkarken gişe rakamları evlilik oyununun işe yaramadığını gösterdi. İşte Enes Batur’un ‘Enes Batur Gerçek Kahraman’ filminin gişe rakamları ve ayrıntılar…

ENES BATUR'UN FİLMİ GİŞEDE ÇAKILDI

YouTuber Enes Batur'un, 31 Mayıs'ta vizyona giren 6 milyon TL bütçeli filmi 'Enes Batur Gerçek Kahraman'ı, 5 günde sadece 90 bin 353 kişi izledi.

EVLİLİK OYUNU İŞE YARAMADI

Enes Batur, filmin vizyona girmesine bir hafta kala rol arkadaşı Damla Aslanalp ile evlendiğini iddia ederek reklam çalışması yapmıştı. Rakamlara göre; bu pek işe yaramadı. Filmi çıkmadan önce evlenerek kafaları bir hayli karıştıran Enes Batur'un son filminin ilk üç gün gişe rakamları belli oldu.

Enes Batur, 'Enes Batur Gerçek Kahraman' adlı filmiyle 3 günde 90 bin 353 kişiye ulaştı. Batur'un bu süre zarfındaki hasılatı ise 1 milyon 407 bin TL oldu. Yapımcısı filme 6 milyon lira harcamıştı.

HEDEFİ YÜKSEKTİ AMA...

Youtuber Enes Batur'un yeni filmi Gerçek Kahraman, gişede umduğunu bulamadı. Enes Batur, filmin galasında hedefi yüksek tutmuş ve gelmiş geçmiş en yüksek gişeye ulaşmak istediğini açıklamıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.