Cuma 25.04.2015

Eski sevgilinizin ismini sonsuza dek sildirebilirsiniz!

Dövme; hem ülkemizde, hem de tüm dünyada hayli yaygın olan bir trend. Dövme ne kadar çok uygulanırsa, sildirme talepleri de o kadar artıyor. Araştırmalar; pişman olma, eş ve aile faktörü gibi nedenlerle dövmelerinden iki yıl içinde vazgeçenlerin sayısının arttığını gösteriyor. Antonio Banderas'tan ayrıldıktan sonra kolundaki 'Antonio' dövmesini sildiren Melanie Griffith ile eski eşi Seal'in adını sildiren Heidi Klum, akla ilk gelen örnekler. Yerli ünlülerse, ex aşklarının ismini genellikle başka şekillerdeki dövmelerle kapatmayı tercih ediyor. Son olarak Vildan Atasever, ayrıldığı eşi İsmail Hacıoğlu'nun isminin yazılı olduğu dövmeyi kuş figürüyle kapattırmıştı. Günümüzde dövmelerden acısız ve sorunsuz bir şekilde kurtulmaya yarayan yöntemler büyük talep görmeye başladı. Bu teknolojilerden Cutera enLIGHTen pikosaniye, yakında Türkiye'de kullanılmaya başlanacak. Konuyla ilgili açıklama yapan Acıbadem Üniversitesi Dermatoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Yasemin Saray, şöyle konuştu: "Uzun tedavi süresi, ağrılar, yüksek maliyet ve düşük başarı oranı, hastalar için büyük bir sorun. Dövmenin yerinde leke veya iz de kalabiliyor. Yeni sistem ise farklı tonlardaki dövmelerin tek bir lazerle tedavi edilebilmesini sağlıyor. Cutera enLIGHTen pikosaniye; dövmenin çevresindeki sağlıklı deriye zarar vermiyor; yan etkisi az. Üç-dört seansta belirgin sonuçlar alınabiliyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.