Pazartesi 03.10.2017
Son Güncelleme: Salı 03.10.2017

Eylül ayının şampiyonu Atv

Atv, yayınladığı dizi ve programlarıyla Eylül ayında da Tüm Gün-Tüm Kişiler ve Tüm Gün 20+ABC1 kategorisinde en çok izlenen kanal oldu

Kantar Medya'dan alınan verilere göre, Eylül ayında da yüksek izlenme oranlarına sahip olan atv, birinciliğini yine kimseye bırakmadı.

MİLYONLARI BULUŞTURUYOR
Atv'yi; milyonları ekrana kilitleyen programı 'Müge Anlı ile Tatlı Sert', 10 sezondur ekranda yer alan 'Esra Erol'da, atv Ana Haber Bülteni, atv Gün Ortası, Kahvaltı Haberleri, atv'de Hafta Sonu, 'Son Durak', dünyanın en çok kazandıran bilgi yarışması 'Kim Milyoner Olmak İster?', Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu'nun programları, 'Dizi TV' ve birbirinden iddialı dizileri birinciliğe taşıdı. Ailesiz büyüyen beş genç kızın hikayesini anlatan 'Kırgın Çiçekler', yeraltı dünyasının tepesine doğru tırmanmakta olan 'Hızır Çakırbeyli' ve ailesinin macerasını konu alan 'Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz', yeni sezonun gözde dizilerinden Safranbolu'dan İstanbul'a uzanan bir aşk hikayesi 'Seven Ne Yapmaz', çocukları için her türlü fedakarlığa katlanan genç ve güzel bir annenin öyküsünün anlatıldığı 'Kanatsız Kuşlar', gençliği cezaevinde geçmiş 'Ali' ve hiç kimseyi sevmeyen 'Mavi'nin aşkını konu edinen 'Aşk ve Mavi', bir kadının, bir annenin sırlarla dolu geçmişini konu edinen sezonun yeni dizilerinden 'Cennetin Gözyaşları'; milyonları ekrana çekiyor. Atv, aşk, tutku ve heyecan dolu dizilere bu yıl da kaldığı yerden devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.