Cuma 14.12.2013
Son Güncelleme: Cuma 13.12.2013

Ferarı'den daha pahalı saatimiz var

HAFTANIN CEO'SU

Dünyanın önde gelen lüks saat markalarından Hublot, geçtiğimiz ay İstinyePark'ta ilk mono butiğini açtı. Saatleri 5 bin 900-413 bin İsviçre Frangı aralığında olan markanın CEO'su Jean Claude Biver ile Hublot'yu konuştuk:
Müşterilerimizin ismini vermemek gibi bir prensibimiz var. Ancak dergi ve gazetelere bakınca, kimlerin kolunda Hublot olduğunu herkes görüyordur. Mesela İspanya Kralı Juan Carlos ve dünyanın en zengin adamı olan Meksikalı işadamı Carlos Slim bizim saatlerimizi kullanıyor.
İSTANBUL ÖNEMLİ
İstanbul'da ilk mono butiğimizi kısa süre önce açtık. İstanbul bence sadece Türkiye'nin değil, dünyanın da en önemli şehirlerinden biri. Biz de marka olarak her dünya şehrinde varlığımızı ve görünürlüğümüzü artırmayı istiyoruz.
Türkiye'ye en son, butiğin açılışında geldim. Türkiye bence çok güzel bir ülke ve sıklıkla ülkenize geliyorum.
Türklerle iş yapmak ve çalışmak çok keyifli. Türk şirketlerin güvenilirliği bana İsviçre'deki şirketleri hatırlatıyor. Bu da bizi mutlu ediyor tabii ki. Türk insanı işini ciddi yapıyor, çok konuksever ve çok arkadaş canlısı.
Türkler en çok Big Bang modelimizin siyah seramik ve pembe altın olanlarını seviyor.
Ben en çok 2006'da piyasaya çıkardığımız Bigger Bang Tourbillon modelini seviyorum.
Markamızın en uygun fiyatlı modeli; 5 bin 900 İsviçre Frangı değerindeki 'Classic Fusion' saat.
En pahalı modelimiz 'King Power' ailesinden. Her yıl bu saatten 10 adet üretiyoruz, fiyatı 413 bin İsviçre Frangı. Bence saatlerin Ferrari'si bu saat. Hatta bu saatimiz Ferrari'nin California modelinden daha pahalı.
Çok yüksek fiyatlı saatlerimiz tabii ki var. Ancak en temel saatimizin fiyatının 2004'ten bu yana pek de değişmediğini söyleyebilirim.
ÖNEMLİ BİR GELİŞME
2004 yılından bu yana Hublot markası için çalışıyorum. Bu sektöre girmeye tamamen saatlere olan tutkum yüzünden karar verdim. O zamanlar, tutkumla ilgili bir işim olursa, asla çalışıyormuşum gibi gelmeyeceğini düşünmüştüm.
Hublot; lomboz, yani gemi penceresi demek. 1980 yılında kurulan bu markanın saatleri gemi pencerelerinden ilham alınarak tasarlandı.
Araştırma ve geliştirme bizim markamız için çok önemli. Sadece bu departmanımızda 40 kişi var, pazarlama departmanımızda da 14 kişi bulunuyor.
1990'lardan bu yana kullandığımız materyallerde değişiklikler oldu. Markamız geleceğin materyallerini keşfedip kullanma konusunda artık bir uzman.
Ocak ve Mart aylarında şirketimizle ilgili çok önemli açıklamalar yapacağız. Ne yazık ki şu an sizinle detayları paylaşamayacağım ama çok özel materyallerden çok dikkat çekici bir saat koleksiyonunun doğuşuna şahit olacağınızı söyleyebilirim.
***
HOLLYWOOD'U KEDİLER BASTI
İnsan kışın soğuğunda insan giysilerine özen göstermek bile istemiyor. Aynı koyu renkli kıyafetlerle tüm kışı geçirenlerimiz kesinlikle çoktur. Ancak belki de birkaç küçük aksesuvarla hem kendi giysilerinizi neşelendirebilir, hem de sizi görenleri keyiflendirebilirsiniz. Son dönemde Hollywood yıldızları soğuk kış günlerinde içlerini ısıtmak için kedili aksesuvarlardan yararlanıyor. Kedili şapkaları ve saç aksesuvarlarını kullananlar, sadece 20'lerine yeni basmış genç yıldızlar da değil üstelik. Kate Moss, Kourtney Kardashian da bu modayı takip edenler arasında...
***
YENİ TREND TASARIMCIN İÇİN POZ VERMEK
Dünya jet-seti için artık sadece ünlü moda evlerinden alışveriş yapmak ya da en pahalı vintage parçaları toplamak yeterli değil! Onlar için yeni trend; tasarımcılarının koleksiyonları için poz vermek. Geçtiğimiz sezon Dolce&Gabbana için poz veren Bianca Brandolini d'Adda bunun ilk örneğiydi. Şimdi de Rus sosyetesinin ünlü ismi Miroslava Duma, Oscar de la Renta'nın Outnet alışveriş sitesi için hazırladığı koleksiyon için poz verdi. 19 parçalık koleksiyonda yer alan parçaların fiyatı, 325 dolardan başlıyor.
***
KOORDİNATLI HEDİYELER MODA

Artık üstünde harf ya da yazı yazan mücevherler eski popülaritesini kaybetti. Bunun yerine üzerinde doğum, evlenme teklif edilen ya da ilk buluşma yerinin tam koordinatlarının yazılı olduğu bileklikler moda… Hollywood'un birçok ünlü ismi de bu koordinatlı bilekliklerden birer tane edindi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.