Giriş Tarihi: 4.10.2016

Fırsat nasıl kaçtı?

Kim ne derse desin, ben O Ses Türkiye'yi seviyorum.
Yaz boyunca onca kıytırık yarışma ve şov programına tahammül ettikten sonra O Ses Türkiye ilaç gibi geldi vallahi!
Şunu hemen söylemeliyim ki; tv8 yarışmaları, içinde Acun olmadan tat vermiyor.
Yetenek Sizsiniz Türkiye'nin iki sezondur patinaj yapmasının başlıca sebebi, Acun'un jüri koltuğunu terk etmesidir bence. Acun, O Ses Türkiye'de katalizör (reaksiyon hızlandırıcısı) görevi üstleniyor. Doğru zamanda, doğru müdahalelerle jüriyi, amiyane tabirle gaza getirip tempoyu ve tansiyonu hemen yükseltiveriyor.
Bu arada O Ses Türkiye jürisinin yeni üyesi Sibel Can, ısınma turunu 15'inci dakikada tamamlayıp hemen havaya girdi ve çıtır çerez olmadığını gösterdi. Hem Murat Boz'a, hem de Gökhan'a kolay lokma olmadığını hissettirirken lafları da böyle gediğine gediğine koymasını bildi. Gelelim fırsatın nasıl kaçtığına...
Son yıllarda izlediğim en güzel, en renkli düet, Murat Boz ile acayip yarışmacı Recep arasındaydı.
Tiz kafa sesleri üzerinden öyle bir düelloya girdiler ki, stüdyodakilerle birlikte ekran başındakiler de mest oldu. Gelin görün ki, jüri üyelerinin hiçbiri kadın sesi sandıkları Recep'e koltuklarını döndürmemişti.
Oysa Recep; muazzam genişlikteki ses yelpazesinin yanı sıra son derece renkli kişiliği, tavır ve jestleriyle bu tür televizyon şovlarının arayıp da bulamadığı bir karakterdi.
Acaba Recep, halk kontenjanından yarışmaya dahil edilemez mi?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.