Salı 24.10.2012

Fred Pery'nin 60'ıncı yaşına özel kutlama

İngilizlerin ikonik markası Fred Perry, 60 yaşında. Marka, bu yılı özel bir koleksiyonla kutlarken, altı kısa filmle de Fred Perry efsanesini anlatıyor

Spor giyimin efsane markalarından Fred Perry, 60'ıncı yaşı için '52 12' logolu ürünlerden oluşan iki özel koleksiyon tasarladı. Marka, İngiliz yönetmen Don Letts imzalı 6 kısa filmle de 60 yılını anlattı. Türkiye'de de büyük ilgi gören markanın pazarlama müdürü Richard Martin, sorularımızı yanıtladı.
retro ve klasik
Fred Perry 60'ıncı yaş gününü nasıl kutlayacak?
6 kısa filmle 60 yılımızı anlatalım istedik. Don Letts de 15'er dakikalık 6 kısa filmle Fred Perry tarzını anlattı. Filmlerde İngiliz müzikleri kullanıldı ve 60 yılda yaşanan kültürel değişimler ortaya kondu.
Köklü bir markayı sürekli güncel tutmak zor olsa gerek...
Tasarım ekibimizin karşılaştığı en büyük zorluk; markanın klasik ruhunu korurken trendlerden ilham almak. Klasik ve retro görünümü, moda trendlerine uygulamak zor olabiliyor.
60'ıncı yıla özel ürünleriniz var mı?
Bu yıl, 1952 yılındaki tişört koleksiyonumuzu yeniden piyasaya sürdük. Amblem üzerindeki '52 12' sayıları da bu özel koleksiyonu sembolize ediyor. Ayrıca sınırlı sayıda siyah kanvas bir koleksiyon ürettik. Bu koleksiyon da yine 1952'deki orijinallerin bire bir kopyası.
Markanızı en çok kimler tercih ediyor?
Fred Perry'nin cidden fanları var. Stilinden ödün vermek istemeyen müşterilerimiz var. Moda gelip geçici, stil daimidir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.