Pazartesi 19.06.2012
Son Güncelleme: Salı 19.06.2012

Gecenin tartışması: En çok kimin albümü sattı?

DMC'nin Genel Müdürü Samsun Demir, Twitter'da yılın en çok satan albümünün Sertab Erener'in 'Ey Şuh-i Sertab' albümü olduğunu açıkladı, Volkan Konak çok kızdı. Twitter'da Demir'e ithafen "Çok yazık" diye yazdı

Twitter'da geçtiğimiz gün DMC'nin Genel Müdürü Samsun Demir ile Karadeniz müziğinin ünlü ismi Volkan Konak arasında 'En çok kimin albümü sattı?' tartışması yaşandı.

İKİNCİ KONAK
Demir Twitter'da; "Altıncı ayının yarısını geçtiğimiz 2012'nin en çok satan albümü; 65 bin adetle Sertab Erener'in Türk sanat müziği albümü 'Ey Şuh-i Sertab'. Albüm, TSM albümlerinin yıllardır bu rakamlara ulaşmaması nedeniyle de önem taşıyor. Çok ciddi bir başarı" diye yazdı. Bu tweet üzerine Volkan Konak'ın yapımcısı olan, Poll Production'ın sahibi Polat Yağcı da Twitter'da "Ben Volkan Konak diye biliyordum" dedi. Konak da araya girerek Twitter'da Demir'e şunları yazdı: "Sevgili Samsun, sen böyle fauller yapmazdın. Gerçi alıştım, artık gözlerim yaşarmıyor. Ayrıca DMC'nin başarısını kendi başarım gibi görürüm, bilirsin. Yazık, çok yazık..." Demir ise; Konak'ın sözlerine sessiz kalmayarak "Net satış rakamlarına göre, Volkan 61 binlik adetle ikinci sırada" diye bir tweet yazdı.

VOLKAN KONAK FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYIN!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.