Giriş Tarihi: 11.11.2016

Gelecek neslin üç önemli özelliği

Dünyanın ve Türkiye'nin önde gelen pazarlama, iletişim ve yaratıcılık liderlerinin buluşma noktası Brand Week İstanbul'a katılan yeni nesil uzmanı Joeri Van Der Bergh'in söylediklerini not edin.
Uzmanımız, 5-19 yaş arası bireyleri Z Jenerasyonu, 20-36 yaş arasındaki bireyleri Milenyum Jenerasyonu olarak adlandırıyor. Bu iki neslin birleşimini ise Gelecek Nesil olarak ifade ediyor.
Bu jenerasyonun çok önemli üç özelliği var.
1- Canlılık, hızlılık.
Her şeyi hemen ve burada istiyorlar. Birçoğu nasip, kısmet gibi kelimelerden uzak.
İstiyorsak bizim olacak.
Oldurmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Birden fazla ekran kullanıyorlar.
Televizyon seyrederken mutlaka telefonları, hatta laptopları da üçüncü ekran olarak açık duruyor. Dizi izlerken o sahne hakkında tweet at, fikrini beyan et, bir yandan ofiste yarım kalan işini de göz ucuyla bitir...
Çok fonksiyonel insanlar öyle değil mi?
2- Daha iyi bir dünyada yaşamak istiyorlar. Cinsiyet, ırk ve kültürel farklılıklar onlar için önemli değil. Hem de hiç!
3- Yaratıcılıklarını işlerine katmak ve zanaatkar olmak istiyorlar.
Zaten yaratıcı olmayan insan kaldı mı? Birçok meslek dalını aynı anda yapıyorlar.
Bu nesle hitap etmek istiyorsanız; güncel kalın ve tutarlı olun! Unutmadan, pazar günkü köşemde Brand Week'ten daha çok detay bulacaksınız.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.