Perşembe 13.02.2015

Genç modellerden rol çalıyorlar!

Uzun yıllardır genç ve güzel modellerin hakimiyeti altındaki moda dünyasında işler değişiyor. Artık ünlü markalar; reklam kampanyaları için yaşları 60 ile 90 arasında değişen ünlü yüzleri tercih ediyor

Moda dünyasında 2015, olgun modellerin yılı olacak. Birçok süper lüks marka ve modaevi, ilkbahar/ yaz reklam kampanyalarında orta yaşı geçmiş ünlü isimlere yer verdi. Gençlik ve güzellik trendinin yerini; olgunluk, cool ve karakteristik görünüme bırakmaya başladığı moda dünyasında, 20'nci yüzyılın ortalarında popüler olan birçok isim yeniden gündeme geldi. Uzmanlar; reklam kampanyalarında kırışıklıkları ve beyazlamış saçları daha sık görmeye başlayacağımızı belirtiyor. Reklamlarında olgun modelleri tercih edenler arasında; lüks giyimden, kozmetiğe ve hatta spor ürünlerine kadar birçok marka bulunuyor. Bu markalardan Celine; 80 yaşındaki gazeteciyazar Joan Didion'u yeni reklam yüzü yaptı.
EN GENCİ 60'LARINDA
Saint Laurent ise bu sezon, 71 yaşındaki şarkıcı Joni Mitchell ile çalışmaya başladı. 69 yaşındaki aktris Helen Mirren'ı yeni reklam kampanyasının yüzü olarak seçen Loreal, saç bakım ürünlerinin tanıtımını ise şu anda 65 yaşında olan efsanevi model Twiggy ile yapacağını açıkladı. Giyim markası Kate Spade ise, yeni reklamlarında 22 yaşındaki Karlie Kloss ile 93 yaşındaki moda efsanesi Iris Apfel'i yan yana getirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.