Perşembe 23.01.2015

Gizemli kadın YouTube'da Taylor'ı solladı!

Video paylaşım sitesi YouTube'da geçtiğimiz yıl en çok reklam geliri elde eden kişi, kimliği bilinmeyen ve Amerikalı olduğu sanılan bir kadın oldu. Sitede DisneyCollectorBR adlı bir kanal kuran ve burada Disney oyuncaklarının kutularını açtığı videolar yayınlayan kadın, 3 milyon 481 bin 57 kişi tarafından takip ediliyor. Kadının Play Doh Sparkle Princess isimli oyuncağın kutusunup açıp bebeği giydirdiği video, tam 177 milyon 743 bin kez izlendi. Kanalında buna benzer birçok videosu bulunan kadın, toplam 4 milyar 750 milyon 324 bin izlenme sayısına ulaştı.

HERKES ONUN PEŞİNDE
YouTube; en çok izlenen video'ların öncesinde veya sonrasında yayınlanan reklam gelirlerinden video sahiplerine pay veriyor. Bu sayede gizemli kadının, geçtiğimiz yıl tam 4.9 milyon dolar gelir elde ettiği öğrenildi. Herkesin kimliğini merak ettiği kadın, YouTube'un en çok reklam geliri elde eden kanalları Taylor Swift, EMI Music ve WWE'yi (Amerikan güreşi organizasyonu) geride bıraktı. Reklam rekortmeni kadının peşine düşen The New York Times gazetesi, Westchester'da yaşayan 21 yaşındaki bir kişiye ulaşsa da, onun gerçekten DisneyCollectorBR olup olmadığını tespit edemedi. Buzzfeed ise videoların sahibinin Florida'daki Disney World'ün yakınlarında yaşayan yaşlı bir kadın olduğunu yazdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.