Perşembe 25.03.2016
Son Güncelleme: Cuma 25.03.2016

Hafızasını keçiboynuzuna formunu leblebiye borçlu

10 yıldır sunduğu evlilik programlarıyla fenomen olan Esra Erol, atv’de hafta içi her gün canlı yayınlanan ‘Esra Erol’da’ programıyla izleyiciyle buluşuyor. Programın geçtiğimiz salı günü yayınlanan bölümünü izlemek üzere soluğu stüdyoda aldık. Tüm adaylar gibi yaka kartlarımızı takıp Erol ve 62 kişilik ekibinin canlı yayın heyecanına ortak olduk. Hem adayları ve taleplerini mercek altına aldık, hem de Erol’un kamera arkasındaki hallerine tanıklık ettik. İşte dört farklı gözden bir ‘Esra Erol’da’ günü...

MERVE YURTYAPAN
'OTOBÜSE BİNİP İNSANLARIN HİKAYELERİNİ DİNLERDİM'
10 yıldır evlilik programı sunan Esra Erol'la altı yıl önce bir röportaj sırasında tanıştık. Yıllar onu değiştirmiyor; hep samimi, sıcak ve doğal. Gündelik hayatta nasılsa programda da öyle. Programın başarısının sırrı da bu bence.
ESRA EROL DİĞER SUNUCULARDAN NEDEN FARKLI?
Stüdyoda seyircilerin arasında yerimizi aldık. Hem izleyicilerle, hem de adaylarla tanıştık. Kendimizi o kadar kaptırdık ki, bir ara adaylara gelen talipleri eleştirmeye başladık. Programın ne kadar çok izlendiğini yayın bittikten sonra anladık. Hiç tahmin etmeyeceğimiz kişiler bizi arayıp 'Sizi Esra Erol'da gördük. Siz de mi talibinizi arıyorsunuz!' diye espri yaptı.
Esra Erol tam bir profesyonel. Programda her şeye hakim ve canlı yayını çok iyi idare ediyor. Eşi Ali Özbir'le çok iyi ekip olmuşlar. Erol, "Kural koyduk, stüdyodan çıkar çıkmaz programla ilgili konuşmayı bırakıyoruz. Akrabalar, arkadaşlar arayıp yorum yapıyor zaten. Bazen 'Neden böyle söylemedin?' diye eleştiriyorlar beni. Bu yorumlar hoşuma gidiyor" diyor.
Her adayla nasıl bu kadar samimi ilişki kurduğunu sorduğumda "Küçükken de böyleydim; otobüse binerdim, herkesin hikayesini öğrenip öyle inerdim. İnsanların hayatlarına ortak olmayı seviyorum" diye cevap veriyor.
Günlük yaşamını çok iyi organize ediyor. Kendisini oğulları İdris Ali ve Ömer'e göre programlıyor ama bunu hayattan kopmadan yapıyor.
Her sabah 08.30'da kalkıyor. Çocuklarla kahvaltı yapıp, sonra İdris Ali'yi okula gönderip ardından Ömer'le vakit geçiriyor. Her gün mutlaka spor yapıyor. Saat 14.30'da kanala gittiğinde, telefonunu elinden bırakıyor. Sadece acil durumlar ve çocuklarını takip etmek için telefon kullanıyor. Program bittiğinde ekiple toplantı yapıp, sonrasında hemen eve dönüp oğullarıyla vakit geçiriyor.