Cumartesi 06.04.2014

Haftanın en sosyal sorumlu hareketi!

Kanserle birçok kez savaşıp her seferinde zafer kazanan Dida Didem Kaymaz, yıllardır hayalini kurduğu Yaşa-Tır projesinin ikinci ayağı olan alışveriş şenliğini hayata geçirdi. Benim de gidip alışveriş yaptığım etkinlikte, birçok tasarımcının ürünleri kendi kurdukları standlarda satıldı. İçeride İdil Fırat'tan Siren Ertan'a, Murat Boz'dan Demet Akalın'a kadar cemiyet ve sanat dünyasından birçok ünlü isim bulunuyordu. Satılanlar arasında 'Muhteşem Yüzyıl' dizisinin oyuncularına ait birçok parça vardı. 'Hürrem'in tacı, 'Şehzade Selim'in bilyeleri, 'Mahidevran'ın bilekliği gibi çok sayıda kıymetli parça satışa çıktı. Şenliğin mottosu ise 'Kanserde erken teşhis yaşatır'dı. Bu organizasyondan elde edilen gelirle iki TIR alındı. İlk TIR, Mardin'den önümüzdeki günlerde yola çıkacak ve kansere karşı önlem almanın formüllerini anlatacak. Erken teşhis TIR'ı olarak hizmet verecek olan ikinci TIR ise; en çok görülen üç kanser tipi olan kolon, meme ve akciğer kanserleri için tarama yapacak. Dida'yı hayallerini gerçekleştirdiği için tebrik ediyorum ve kurucusu olduğu Kansersiz Yaşam Derneği'ne destek vermenizi tavsiye ediyorum.
Rüzgar gibi geçti!
İstanbul gece hayatında gezenlerin yakından tanıdığı Rüzgar Tuncer Durmuş iyi bir barmendi. En önemli davetlerde ve gece kulüplerinde onun hazırladığı içkileri yudumlardık. Hayata sıkı sıkıya bağlıydı, ta ki o talihsiz motosiklet kazasına kadar... Şimdi o gökyüzünde melek oldu ve bir yerlerden bizi görüyor.
DİJİTAL MİRAS
Henüz 25 yaşındaki Rüzgar'ın, kaza yaşanmadan önce sosyal medyada paylaştığı videolar ve fotoğraflara hâlâ telefonlarımızdan ulaşabiliyoruz. Hatta birçok kişi de Rüzgar'ın ölümünü, paylaştığı fotoğrafların altına yazılan yorumlardan öğrendi. Şimdi ne olacak peki? Rüzgar esip gitti ve ardından halen takip ettiğimiz anılarla dolu sosyal medya hesapları kaldı. Bugünlerde herkes bunu soruyor; biz öldükten sonra dijital miras bırakabilecek miyiz? Hesaplarımızın bilgileri ailemiz ile paylaşılabilecek mi? Şimdi masalarda en çok bu konu konuşuluyor. Yaşamımız boyunca biriktirdiğimiz dijital kayıtlar, fiziksel kayıtları aşmış durumda. Ölümden sonra bu kayıtlara ne olacağı konusunu henüz dikkate almıyoruz ama önümüzdeki nesiller için çok daha büyük bir önem taşıyacak. Ufak bir araştırmayla gördüm ki; siz öldükten sonra profillerinizi yönetecek yapay zeka projeleri de var. Bunlardan birisi Perpetu, diğeri Ghostwriter. Bu uygulamalar sayesinde, siz öldükten sonra tweet atmaya devam edebiliyor, hatta sevdiğiniz insanlara e-mail ile ulaşabiliyorsunuz. Oldukça ürkütücü görünen bu sitelerden sonra bakalım karşımıza daha neler çıkacak...
Yazın Bodrum'da neler oluyor neler!

Lal Dedeoğlu, Karaköy Bej'in ikinci şubesini Etiler Alkent'te açmıştı. Şimdi üçüncü şube geliyor, hem de yazlık havasıyla... Bodrum Yalıkavak'taki Highlight Otel'in içinde hizmete girecek olan Bej Beach'te iki ayrı restoran bulunacak. Mekan; partileriyle bu yazın en çok konuşulanları arasında yerini alacak. Unutmadan; geçtiğimiz sezon aynı yerde hizmet veren Erkan Ünal'ın Moon Beach'i de Gündoğan'daki Casa Costa Oteli'ne taşınıyor.
Siz hâlâ doğum gününüzü bir gün mü kutluyorsunuz?

Geçtiğimiz hafta en çok onun için mum üfleyip en çok onun için bir araya gelindi. Geçtiğimiz hafta yedi gün boyunca doğum gününü kutlayan İdil Fırat, sosyal medyanın en eğlenceli paylaşımlarını yaptı. Ben bu kutlamalardan sadece birini yakalayabildim. Scotch'taki, en eğlenceli ve en kalorili olandı... Doğum günü pastası yerine, sucuk ve patates kızartmalarını mideye indirdim. Siz hâlâ doğum günü kutlamanızı bir güne mi sığdırıyorsunuz? Artık 40 gün 40 gece süren düğünler gibi, yedi gece, yedi gün doğum günü kutlamak çok havalı, benden söylemesi...
Aldatmada yeni taktik

Bugünlerde alışveriş merkezlerinin parfüm reyonlarında en çok bu konuşuluyor. Konu; aldatan eşin, karısı ve sevgilisi için aynı parfümü hediye alması... Neden mi? Üstüne sinecek parfüm riskinden kaçınmak için. Sevgiliden kaçıp soluğu karısının yanında alan çapkın şehirli beyefendiler, bugünlerde duble parfüm alışverişleri ile parfüm standlarının yeni dedikodu malzemesi durumunda. Aman hanımlar, dikkat edin!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.