Pazar 13.11.2017
Son Güncelleme: Pazar 12.11.2017

Herkes iyi bir ama ç için mara tondaydı

Dünyada kıtalararası koşulan ilk yarış olan, Türkiye'nin en geniş katılımlı kitlesel etkinliği Vodafone İstanbul Maratonu, önceki gün 39'uncu kez gerçekleştirildi. İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Spor İstanbul tarafından Vodafone'un isim sponsorluğunda bu yıl 'Çocuklarımızın geleceği için koşuyoruz' temasıyla koşulan Vodafone İstanbul Maratonu'na Türkiye dahil 111 ülkeden 30 bine yakın sporcu katıldı. Yaklaşık 100 bin İstanbullunun Asya'dan Avrupa'ya geçtiği halk koşusunda Sedef Avcı, köy okulları için koştu. Wilma Elles, Tuğba Melis Türk ve Hasan Yalnızoğlu ise Türk Böbrek Vakfı'nın 'Sen adım at, onlar hayata bağlansın' kampanyası için maratona katıldı. Üç ünlü isim ellerinde sağlıklı yaşam dövizleri taşıdı.
ŞENLİK HAVASINDA GEÇTİ
42.195 km. koşusu, 15 kilometre koşusu, 10 kilometre koşusu ve halk koşusu olmak üzere dört ana kategoride tamamlanan Vodafone 39. İstanbul Maratonu'na 30 bine yakın çipli koşucu katıldı. Avrupa'nın en iyi 11, dünyanın en iyi 22 maratonundan biri olan Vodafone İstanbul Maratonu'nda yaklaşık 100 bin İstanbullu, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde buluşarak Asya'dan Avrupa'ya geçti. Maraton, bu yıl da şenlik havasında geçti. İstanbul'un dört bir yanı Vodafone kırmızısı ile donatılırken, katılımcılar için gün boyu eğlenceler düzenlendi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.