Salı 01.04.2015
Son Güncelleme: Çarşamba 01.04.2015

Hollywood'un eşofmanlı güç gösterisi

Spor salonundan çıkmayan, en şık restoranlara bile eşofmanla giden yıldızlar; sportif giyim pazarını 30 milyar dolara ulaştırdı. Ünlü kadınlar, 'Şık olmak için uğraşmayacak kadar güçlüyüm' mesajı veriyor

Geçtiğimiz yıl moda dünyası yeni bir terimle tanıştı: Athleisure... İngilizce 'atletik' ve 'rahat' kelimelerinin birleşiminden oluşan bu yeni akım; her an koşuya çıkacak veya basketbol oynayacakmış gibi giyinmek anlamına geliyor. Moda otoriteleri; tayt, sweatshirt, bol tişörtler ve eşofmanlardan oluşan athleisure trendinin, 2015'te de yükselişini sürdüreceğini söylüyor.
LÜKS MARKALAR DA İŞE EL ATTI
Barclays'in araştırmasına göre; geçtiğimiz yıl ABD'de kadınların sportif kıyafet harcamaları 30 milyar doları aştı. Stella McCartney'nin Adidas'a hazırladığı koleksiyon, aktris Kate Hudson'ın Fabletics adlı spor markası, Beyonce'nin Topshop için tasarladığı spor giyim serisi; atletik giyim tarzını altın çağına taşıdı. Balmain'den Alexander Wang'e, Victoria's Secret'tan Marc Jacobs'a kadar birçok lüks markanın bu işe el atması da, sektöre hareket getirdi. Yoga, pilates, cross fit ve boks gibi sporlarla ilgilenen ve spor salonlarında saatlerini geçiren ünlü kadınlar da bu akımın öncüsü durumunda. Uzmanlar, ünlü yıldızlara özenen ve bir eşofmana 600 dolar ödeyen kadınların 'O kadar güçlüyüm ki, şık olmak için çabalamama gerek yok' mesajı verdiğini vurguluyor. Nike CEO'su Mike Parker'ın "Tayt, jean'in yerini aldı" sözü ise durumu özetliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.