Cuma 31.05.2014
Son Güncelleme: Cumartesi 31.05.2014

Hollywood’un tasarım kraliçeleri

Hollywood'un ünlü kadınları moda dünyasında kendilerini ispat ediyor. Yıldızların yarattığı markalar her yıl milyonlarca dolar ciro elde ediyor

VICTORIA BECKHAM
40 yaşındaki Victoria Beckham'ın The Victoria Beckham Collection ismini verdiği markası, Hollywood yıldızlarının en çok takip ettiği markalardan biri oldu. Beckham'ın şirketi, New York Moda Haftası'nda da tanıtılan koleksiyonların satışından yılda 95 milyon dolar ciro elde ediyor.

JESSICA
SIMPSON
Jessıca Simpson, 2005'te Jessica Simpson Collection isimli şirketini kurdu. Şu an 30 farklı kategoride üretim yapan şirket, geçtiğimiz yıl 1 milyar dolar ciro yaptı. Simpson, bu şirketten geçtiğimiz yıl 20 milyon dolar kazandı

KIM
KARDASHIAN
Kim Kardashian, Kardashian Kollection markasının sahibi. Sears mağazlarında satılan bu özel koleksiyondan senede 300 milyon dolarlık bir ciro elde ediliyor. Kardashian'ın ayrıca Dash isimli bir butik zinciri de var.

GWEN
STEFANI
Gwen Stefani, müzikte olduğu gibi moda dünyasında da başarılı. L.A.M.B. isimli markasının yanı sıra DWP ve Harajuku Lovers isimli iki markası daha bulunan Stefani'nin moda şirketi, yılda 90 milyon dolar ciro elde ediyor.

OLSEN
KARDEŞLER
Mary-Kate ve Ashley Olsen, modaya el attıklarında henüz 6 yaşındaydılar! İkiz kardeşlerin The Row isimli modaevlerinin yıllık cirosu 1 milyar dolar. Hollywood'un birçok ünlü ismi de sık sık bu markadan alışveriş yapıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.