Salı 16.03.2016

İlk filmin toplam gişesini 3 günde geçti

Şafak Sezer'in son filmi 'Kolpaçino: 3. Devre', üç günde 484 bin 404 kişi tarafından izlendi. Film, serinin ilk filmi 'Kolpaçino'nun toplam izleyici sayısını geçti

Şafak Sezer'in yazıp yönettiği 'Kolpaçino: 3. Devre' isimli film, kendi rekorunu kırdı. Serinin üçüncü filmi, 2009'da gösterime giren 'Kolpaçino'nun 457 bin 687 olan izleyici sayısını, üç günde egale etti. Geçtiğimiz cuma 357 salonda gösterime giren 'Kolpaçino: 3. Devre', üç günde 484 bin 404 kişi tarafından izlenerek serinin en iyi açılış yapan filmi oldu.
HASILAT 6 MİLYON LİRA
Film, üç günde yaklaşık 6 milyon lira hasılat yaptı. Serinin ikinci filmi 'Kolpaçino Bomba' ise 736 bin kişi tarafından izlenmişti. 'Kolpaçino: 3. Devre'de ; Şafak Sezer, Aydemir Akbaş, Erkan Petekkaya, Ebubekir Öztürk, Serkan Şengül ve Ali Çatalbaş başrolleri üstleniyor.
MAHKEMELİK OLDU
'Kolpaçino' ve 'Kolpaçino Bomba' isimli filmlerin yasal sahibi olan Konsept Plato Film Stüdyoları; 'Kolpaçino: 3. Devre' isimli filmin gösterimi, fragman yayını, dağıtımı ve tescilinin durdurulması amacı ile hukuki koruma talep etti. İstanbul 2. Fikri Sinai Haklar Hukuk Mahkemesi'nde devam eden dava, 22 Mart'ta sonuçlanacak. Mahkeme kararına göre hak sahibi firma; 'Kolpaçino: 3. Devre' filminin gişesine ya da film haklarına sahip olabilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.