Giriş Tarihi: 13.10.2012

İstanbul Fashion Week'ten haberler

Bugün sona erecek olan İstanbul Fashion Week'te (IFW) neler olduğunu sevgili arkadaşım İlona Levi'den öğrendim ve sizler için yazdım. Buyrun okuyun... En iyi haber: IFW'nin en anlamlı haberi, İTKİB Başkanı Hikmet Tanrıverdi'den geldi. Tanrıverdi; New York ve Paris gibi moda başkentlerinde düzenlenen moda haftalarının organizasyonunu üstlenen IMG World'ün, 2013'ten itibaren İstanbul Fashion Week'e de el atacağını açıkladı.
ANTREPO İYİ SEÇİM
En merak edilen: Londra Moda Haftası'ndaki performansından sonra Zeynep Tosun, İstanbul Fashion Week'in en merak edilen tasarımcısı oldu. En doğru mekan: Bu sene 34 tasarımcı ve beş markanın katıldığı, İstanbul Moda Akademisi'nin (İMA) iki etkinliğini ile zenginleşen moda haftasının antrepo gibi sanat kokan bir yerde düzenlenmesinden herkes memnun kaldı. En genç tasarımcılar: Karma 2 ve Karma 3 defilelerine ilk defa katılan genç tasarımcılar Selim Baklacı, Nil Kandemir, Selma State, Emre Erdemoğlu, Ayşe Deniz Yeğin; maratona çok iyi hazırlandıklarını kanıtladılar.
DANSLA RENKLENDİ
En ilgi çekici detaylar: Moda haftasının en iyi çıkışı; Karma 3 defilesine katılan Ayhan Yetgin'den geldi. Yetgin'e bu özelliği; tasarımlarının omuzlarında kullandığı detaylar kazandırdı kuşkusuz. En değişik şov: Çiğdem Akın'ın ilk solo defilesi uzun sürdü ve değişik şovlara sahne oldu. Defile sonunda sahneye çıkan dansçı, dansıyla herkeşi şaşırttı.
Gördüm
Harem-i Hümayun sergisi, son zamanlarda gördüğüm en ilham verici sergi oldu. 16 ve 19'uncu yüzyılda Osmanlı İmparatorluğu'nun harem hayatını anlatan sergi; dört bölümden oluşuyor ve 300 parçaya evsahipliği yapıyor. Öncelikle belirtmeliyim ki, Has Ahırlar'daki sergileme şekli son derece etkileyici. Harem hayatının dizilerde izlediğimizden ne kadar farklı olduğunu görmek isteyenler ve ilham peşinde koşanlar; Topkapı Sarayı Müzesi II. Avlu'da yer alan Has Ahırlar Sergi Salonu'ndaki sergiyi pazartesiye kadar gezebilir.
Yaptım
Size bu satırları yazarken seyahat valizimi hazırlıyorum! Düşündüm de önümüzde uzun bir bayram tatili var; yani birçoğunuzun valiz hazırlamasına az kaldı. Bu nedenle sizin için valiz hazırlamanın püf noktalarını yazdım. Umarım işinize yarar...
Valiz yapmaya, hava şartları düşünülerek başlanmalı. Hava yağmurlu olabilir, bu yüzden valize mutlaka bir şemsiye atın. Hava çok soğuk olmayacağı için şapkaya ihtiyaç yok.
Hava kalın kazaklar için çok sıcak, o yüzden bir gömlek ve bir hırka yeterli. Seyahat günü sayınızla doğru orantılı tişört de koymalısınız valize. Aynı şekilde iç çamaşırı da...
Yanınıza bir jean, bir etek ya da kumaş pantolon, bir de gece giyebileceğiniz bir elbise almayı unutmayın.
ÇORAPLARI UNUTMAYIN!
Seyahatiniz ne kadar sürecek olursa olsun, mutlaka en az iki ayakkabı götürün. Önümüz kış olduğu için çizme ya da bot şart. Ama sakın uçağa binerken bot ya da çizme giymeyin; güvenlik kontrolünden geçerken çıkarmak zorunda kalırsınız. Bir tane rahat edebileceğiniz yürüyüş ayakkabısı bir de gece çıkarken giyeceğiniz bir ayakkabı alın. Sakın çorap almayı unutmayın!
Bir clutch, bir de büyükçe bir omuz çantası aldınız mı valiziniz tamamdır.
Kozmetik ürünlerinizi valize atmayı unutmayın ama değerli eşyalarınızı sakın valize koymayın. Kıyafetlerinize uygun bol takı alın.
Bir şeyler unutursanız da üzülmeyin, hatta sevinin; alışveriş için mazeret çıkmış olur çünkü!
TülIN
Scotch desenli eteklerin minisi pek bir kolej, pek bir moda
TülOUT
Zincir saplı çantalar OUT oldu; zaten o kadar rahatsızdı ki iyi oldu!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.