Giriş Tarihi: 26.8.2015

Kahramanımızı nasıl koruduk?(!)

Geçen hafta haber bültenlerine konu olan olay, bana göre tam bir kahramanlık destanıydı.
Iğdır'da PKK'lı bir terörist, LPG yüklü tankeri gasp ediyor. Şoförü silahla tehdit edip karakola sürmesini istiyor.
Aynı zamanda üzerindeki bombalı düzeneği de şoför mahalline yerleştiriyor.
Kahraman şoför, karakola metreler kala hareket halindeki araçtan atlayıp askerlerimizi 'Tankerde bomba var, dikkat!' diye bağırarak uyarıyor.
O sırada terörist bombayı patlatıyor.
Tanker henüz karakola ulaşamadığı için muhtemel bir facia, o şoförün kahramanlığı sayesinde önleniyor.
Haberi bazı televizyon kanalları, tanınmaması için şoförün yüzünü mozaikleyerek verdiler. Zaten doğru olan da buydu. Kahramanımızı gözü dönmüş teröristlerin gazabından korumak için bu özeni göstermeliydik. Ama bazı kanallarda şoförün ismini açık olarak okudular. Hatta yüzünü 'tabak gibi' ekrana getirdiler. (Örnek: Pazar akşamı Kanal 7 Ana Haber) Aynı günlerde Amsterdam-
Lyon arasında sefer yapan bir yolcu treninde eli silahlı bir terörist dehşet saçıp iki kişiyi öldürdü.
O sırada trende bulunan iki ABD askeri müdahale edip saldırganı etkisiz hale getirmese, trende canlı kimse kalmayacaktı.
Peki o iki 'kahramanın' fotoğrafını, görüntüsünü, ismini, cismini herhangi bir kanalda, gazetede görebildiniz mi?
Terörle mücadele sadece askeri birliklerin operasyonuyla çözülmez. Öncelikle 'milli bir şuur' gerektirir. İşte Batı ile aramızdaki en büyük fark da burada...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.