Cumartesi 21.01.2018
Son Güncelleme: Cumartesi 20.01.2018

Kariyerimin en anlamlı konserlerini Mehmetçiklerimize verdim

Güneydoğu’da görev yapan askerlerimize ve komutanlarımıza moral vermek ve motivasyonlarını artırmak için verdiğim konserler, müzik hayatım boyunca verdiğim tüm konserlerden çok daha anlamlı ve coşkuluydu. Defalarca kendi kendime ‘İyi ki...’ dedim ve şükrettim

Tarih 10 Ocak 2018. Tüm Güneydoğu Anadolu'daki kahraman, yiğit jandarma, asker, komando, joh poh özel harekatçılarımız ve değerli komutanlarımıza biraz olsun moral vermek, motivasyonlarını artırmak amacıyla vereceğim moral konserlerim için yola çıkıyorum. İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan Batman'a uçuyoruz. Batman'dan helikoptere atlıyor ve ilk durağımız olan Siirt Komando Tugayı'na varıyoruz. Tugaya indiğimiz an çok duygulanıyorum. Çünkü askerlere ilk moral konserimi, 2010 yılında yine orada vermiştim. Tugaya vardığımızda, akşam vereceğimiz konser öncesi komando kardeşlerimle bir araya gelip bol bol hatıra fotoğrafı çektiriyoruz. Orada onlarla olmamdan ne kadar mutlu olduklarını görmek paha biçilmez… Yüzlerindeki o ifadeyi görünce 'Keşke imkanlar elverseydi de daha önce gelebilseydim' diyorum kendi kendime… Ama daha yeni başlıyorum, bundan sonra elimden geldiğince yurdumuzun her yerinde yiğit kardeşlerimizle buluşmaya kararlıyım.

İŞİMLE GURUR DUYDUM
Aksam olup konserimiz başladığında inanılmaz bir coşku ve sevgi seliyle karşılaşınca çok heyecanlanıyor ve mutlu oluyorum. Bir kez daha yaptığım işle gurur duyuyorum. Konserde renkli, neşeli, keyifli, komik anlar yaşıyoruz; konser bol kahkahalı ve esprili geçiyor. Konser sonrasında hep birlikte akşam yemeğimizi yiyoruz; yemekleri de, kalpleri de, yürekleri de, misafirperverlikleri de muhteşem! O gece orada konakladıktan sonra sabah tekrar helikoptere atlıyoruz ve 6. Motorlu Piyade Tugayı'nın bulunduğu Akçay Şırnak'a doğru yola koyuluyoruz. Havada kahraman helikopter pilotlarımızla sohbet edip görevlerini nasıl fedakarlıklarla yaptıklarına bir kez daha tanıklık ediyorum. Akçay taburunda yine muhteşem karşılanıyoruz ve konseri vereceğimiz açık alana geçiyoruz. Komutanlarımıza neden bu kadar büyük bir alan ayarladıklarını sorduğumda komutanlarımız bölge halkının, özellikle de bölgedeki çocukların, öğrencilerin de konseri izlemesini istediklerini, onların da müziğe, morale ihtiyaçları olduğunu söylüyor; çok duygulanıyorum. Askerlerimizin; bulundukları, yaşadıkları yerlerdeki halkı ne kadar önemsediklerini, sevdiklerini bir kez daha görüyorum. Konserimizi verirken kardeşlerimizin, kahraman askerlerimizin moral motivasyona ne kadar çok ihtiyaç duyduklarını görüyor ve 'İyi ki…' diyorum. Aynı günün akşamı Çakırsöğüt Şırnak Jandarma Tugayı'na intikal etmek üzere yola çıkıyoruz. Yine muazzam bir sahne ve ambiyansla karşılaşıyorum. O akşam oradaki konserimizi halkımızın yoğun katılımıyla gerçekleştiriyoruz. Ertesi sabah, her zaman duyduğum ve adlarını bildiğim Kato Bestler Dereler ve Gabar Dağları'nı görmek için 2500 rakımlı Namaz Dağı'na çıkıyoruz. Orada zor şartlarda nöbet tutan, güvenliğimiz için ailesinden, sevdiğinden uzak kalan kahramanlarımızla bizzat tanışma şerefine erişiyorum. Hepsiyle tek tek gurur duyduğum dağ operasyon komando özel harekatçılarımızla hatıra fotoğrafları çektiriyoruz. Sonrasında Çukurca'daki yiğit kardeşlerimizle buluşmak üzere tekrar helikopterle yola koyuluyoruz. Sarp kayalıkların, yüksek dağların, tepelerin arasında gerçekleşen zorlu bir uçuşun ardından Çukurca'ya varıyoruz. Yine muhteşem bir coşkuyla karşılanıyoruz. Kardeşlerimizin, ülkemiz için yaptığı fedakarlıkların karşısında ne yapsak azdır. Konser sonrası Otluca bölgesine intikal ediyoruz. Gittiğimiz her yerde komutanlarımızın, askerlerimizin vatani görevlerini ne denli zor şartlar altında yerine getirdiklerine şahit oluyorum. O gece orada konakladıktan sonra Yüksekova'ya geçiyoruz. Gündüz, konser öncesi Yüksekova merkeze inip halkımızla, kardeşlerimizle tanışma şerefine nail oluyorum. Beni gördüklerinde çok şaşırıyor ve mutlu oluyorlar. Ben de en az onlar kadar mutlu oluyorum. Tugaya dönüp konserimizi gerçekleştirdikten sonra gece karanlığında tekrar helikoptere binip Şemdinli için yola çıkıyoruz. Sarp kayalıklar arasında gece uçuşu biraz ürpertici de olsa korku nedir bilmeden yolumuza devam edip kahraman pilotlarımızın ne kadar zor şartlar altında görev yaptıklarına bir kez daha şahitlik edip onlarla gurur duyuyorum. Göklerin kartalları, panterleri onlar…