Pazartesi 23.12.2013 14:50
Son Güncelleme: Salı 24.12.2013 09:40

Kıvanç Tatlıtuğ 550 bin doları reddetti

Ünlü oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, Dubaili markanın "Yüzümüz ol" teklifini reddetti. Yeni dizi çeken oyuncunun 1.1 milyon TL’yi geri çevirme sebebi ise set bütünlüğünün bozulacak olması.

Ortadoğu'nun Brad Pitt'i Kıvanç Tatlıtuğ'a, bölgede faaliyet gösteren markaların ilgisi sürekli artıyor. Oyuncu, geçen gün de bir reklam çekimi için cazip teklif aldı. Dubai'de Mohanned adıyla tanınan oyuncuya, ülkenin önemli ayakkabı üreticilerinden biri marka yüzü olma teklifini iletti. Billboard ve yazılı basın için fotoğraf çekimleri, TV reklamı çekimi ve bir basın toplantısını kapsayan 4 günlük anlaşma için Tatlıtuğ'a 550 bin dolar (1.1 milyon lira) önerildi.
KIVANÇ TATLITUĞ FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYIN!

"KONSANTRASYONUM BOZULUR"

Akşam'ın haberine göre; ünlü oyuncu bu teklifi nazik şekilde geri çevirdi. Sebep olarak da yeni dizisinin çekimlerini gösterdi. 'Kurt Seyt ve Shura' adlı dizisinin setinde bulunan Tatlıtuğ, set bütünlüğünün ve konsantrasyonunun bozulmasını öne sürdü.

GÜMÜŞ'LE PARLADI, KELEBEK'LE CİLALADI

Kıvanç Tatlıtuğ, başrolünü Songül Öden'le paylaştığı 'Gümüş' dizisiyle adını duyurdu. Ünlü oyuncu ardından da, 'Aşk-ı Memnu', 'Ezel', 'Kuzey-Güney' ve 'Kelebeğin Rüyası' gibi yapımlarla şöhretini iyice pekiştirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.