Cuma 28.12.2013

Kürkün sahtesi ve renklisi moda!

Moda dünyası deriyi bile gözden çıkarmaya başlamışken, kürklerin yeniden hayatımıza girmesi çok zor görünüyor. Ünlüler de; kışın soğuk günlerine; gerçeği yerine, çoğu gökkuşağı renginde olan sahte kürkleriyle meydan okuyor

Türkiye'de hâlâ 'gerçek kürk-sahte kürk' kavgası yapıladursun, moda dünyasına yön veren ünlü isimler çoktan bu konudaki tavırlarını ortaya koydu bile. Ünlü tasarımcılara ait sahte kürkleri tercih eden yıldızlar, bu kürklerin özellikle rengarenk olanlarını üzerlerinden çıkarmıyor. Rahatlıkla gerçek kürk alabilecekken sahtesini tercih eden ünlüler, bu seçimleriyle modaya da yön veriyor.
MODACILARA DESTEK
Bu akımın en büyük temsilcileri ise Ashley Olsen, Lady Gaga ve Kylie Minogue. Stella McCartney'nin başını çektiği birçok tasarımcı da, hayvanların lüks tüketim için öldürülmesine tepki göstermek için gerçek deri kullanmadıkları gibi koleksiyonlarında gerçek kürklere yer vermeyi de reddediyorlar. Ünlü isimler de modacılara destek veriyor.
KISA SAÇIN ALTIN ÇAĞI
Bizim cemiyet hayatının ve magazin dünyasının ünlü isimleri hâlâ postişle uzattıkları saçlarıyla davetlerde arz-ı endam etmeye devam etseler de, Hollywood yıldızları çoktan saç konusunda kuralları değiştirdi bile! Artık saçlarınız ne kadar kısa ve ne kadar sarıysa, o kadar trendy'siniz! Tabii böyle bir saç tarzını uygulayabilmek için, az makyajla bile dikkat çekecek kadar güzel bir yüzünüzün olması gerekiyor!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.