Giriş Tarihi: 18.04.2020

Madem sokağa çıkamıyoruz biz de Mars’a gideriz!

Karantina süreci hepimizin hayattaki önceliklerimizi gözden geçirmemize sebep olurken alışkanlıklarımıza da birçok yenilik ekledi. Kim derdi ki günün birinde kendine 3D mekanlardan mekan beğenemeyeceksin, sanal seyahatlerden deneyimsel seyahatlere koşacaksın, hatta yetişemediğin zamanlar bile olacak diye. Sanırım hiç kimse! Peki sokağa çıkma yasağımızı en unutulmaz kılacak sanal seyahat sizce nasıl olmalı? 'Marslı' filminin içinde olmak, kızıl kumlarda yürümek, bugüne kadar kameralara yansıyan sıra dışı Mars görüntülerini yerinde izlemek... Tüm bunların hepsine 'Evet' diyorsanız hazırlanın... Sanal gerçeklik teknolojisi sayesinde Mars'a gidiyoruz, üstelik 500 bin dolarlık bilet almamıza gerek kalmadan.
Hatırlayacaksınız; Mars'a yerleşmenin hayalini kuran SpaceX CEO'su Elon Musk, daha önce kızıl gezegene gidiş-dönüş biletinin 500 bin doların altında olabileceğini açıklamış, bu rakamın zamanla 100 bin doların altına inebileceğini söylemişti. Fakat NASA'nın Mars'ı görmek isteyenlere daha cazip bir teklifi oldu, üstelik ücretsiz... NASA, Mars yüzeyinde Curiosity keşif aracıyla seyahat sağlayan bir simülatör hazırlamış. Experience Curiosity ile keşif aracının gözünden Mars'a bakabiliyorsunuz. 'Mars'a ayak basmak nasıl bir deneyim olurdu?' sorusuna cevap arayanlar accessmars.withgoogle. com linkine tıklayabilir. Evinizin konforunda Mars'a sanal bir seyahat unutulmaz bir sokağa çıkma yasağı hediyesi olabilir, keyfini çıkarın.

Karantina trendi: Binge Watching
Karantinada neredeyse her gün yaşadığımız ama farkında olmadığımız bir trendin içindeymişiz meğer: Binge Watching. Haftada bir bölüm izleyerek takip ettiğiniz dizinin tek seferde, ya da kısa zamanda izlenip bitirilmesine episodic binge ya da binge watching deniliyor. Amerika ve Avrupa'da son iki yıldır büyük bir ivme ile yükselen bu trend, Türkiye'de karantina günlerimizde çok yaşanıyor. Klasik TV dizilerine baktığımızda; her bölüm, sizi bir sonraki bölüme teşvik etmek için heyecanın doruğa çıktığı bir bilinmezle biter, binge watching akımının öncüleri ise bu durumu asla kabul etmez. Dizi seyretmenin dinamikleri de tamamen değişiyor bu süreçte. Yeni nesil dizi üreticileri de, projelerin yapısını bu tercihlerin farklı sonuçlarının bilincinde olarak planlıyor. Klasik TV dizi anlayışının getirdiği bölüm sonu artması gereken heyecan, binge watching trendi sayesinde değişeceğe benziyor.

Salgın sonrası taşınmalarda patlama yaşanacak

Küresel salgın sona erdiğinde hepimizin yapmayı hayal ettiği o kadar çok şey var ki... Kimi hemen tatile çıkmayı planlarken, kimimiz sahil kasabasına yerleşmek istiyor. Bu soruyu son zamanlarda kime sorsam "Taşınmak istiyorum" cevabını alıyorum. Çoğu kişi bu süre zarfında evlerini ya küçük ya da gereksiz büyük bulduklarından şikayetçi olmaya başladı. Ev arayışları bile başlamış durumda. Bir diğer grup da 'Neden bizim inziva evimiz yok?' diye İstanbul'a yakın çiftlik evi tarzında evler bakmaya başladı. Karantina bitince gayrimenkul sektörü belli ki harekete geçecek, hadi hayırlısı.

Spor koçları evlere misafir

Karantinadan kilo almadan çıkmak istiyorsak hareket etmek zorundayız, zorundasınız. 'Evdeyim, nasıl olacak?' bahanesi de artık bu teknolojide imkansız, o yüzden taytınızı-tişörtünüzü giyip hazır bir şekilde Adidas Runners eğitmenlerinin evinize konuk olmasını bekleyin. Gerçekten dev bir hizmet. AR, dünya çapında geniş bir kitleye sahip. Bu büyük ve deneyimli ekibin koçları, spora başlamak ya da devam etmek isteyen kitlelere, karantina günlerinde evlerinde ulaşıyor. AR koçları; koşuyu da destekleyen, evde kolaylıkla yapılabilecek egzersizlere odaklanıyor, temel spor hareketlerinden vücut ağırlıklı antrenmanlara kadar pek çok eğitimi online olarak veriyor. Herkesin katılabileceği uygulamaları Facebook'ta link üzerinden ve koçların kendi Instagram hesaplarından takip etmek mümkün. Globaldeki oturumlara ise Instagram'daki @adidasRunners hesabından bir önceki gece yayınlanan günlük programlarla ulaşılabilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.