Çarşamba 01.03.2012
Son Güncelleme: Perşembe 01.03.2012

Madonna'yı izlemek için üçer loca kapatmışlar

7 Haziran'da İstanbul'da TT Arena'da hayranlarıyla buluşacak olan Madonna'nın konser biletleri cuma günü satışa çıkmış ve fiyatları 100 ile 990 lira arasında değişen 50 bin bilet, üç günde satılarak rekor kırmıştı. Ama asıl rekoru, Madonna'yı izlemek için kesenin ağzını sonuna kadar açan Suzan Sabancı Dinçer ile Ferit Şahenk'in kırdığını öğrendim! Akbank Yönetim Kurulu Başkanı Suzan Sabancı Dinçer ve Doğuş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk; Madonna için TT Arena'da üçer loca kapatmış. Dostlarıyla yiyip içip keyifle Madonna'yı izlemek isteyen Dinçer ve Şahenk, localar için tam 39 bin 200'er lira ödemiş. İkisi 10, biri 12 kişilik olan ve sahneyi tam karşıdan gören localarda açık büfeler kurulacak ve garsonlar hizmet verecekmiş. Üçer loca ile Şahenk ve Dinçer rekoru elinde bulundururken; birer, ikişer loca satın alanlar da olmuş. Madonna için loca kapatanlar arasında Cem Yılmaz da varmış.

MADONNA FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYIN!

CEM, MADONNA'YI 12 BİN 250 LİRAYA İZLEYECEK
10 Mart'ta Pera Palas'ta, Ahu Yağtu ile vuslata erecek olan Yılmaz, 10 kişilik bir loca için 12 bin 250 lira ödemiş. Cem Yılmaz, o tarihte eşi olacak Ahu Yağtu ve yakın arkadaşlarıyla Madonna'yı izleyecekmiş. Suzan Sabancı Dinçer, Ferit Şahenk ve Cem Yılmaz; Madonna'yı izlemek için kapattıkları localarına hangi şanslı dostlarını alacak çok merak ediyorum doğrusu!!!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.