Pazar 18.12.2017
Son Güncelleme: Pazar 17.12.2017

Marka Festivali’nde 190 konuşmacı vardı

Tolgahan Sayışman, Eric Willems, Dr. Berk Çağdaş, Mehmet Çalışkan, Ömer Karahan ve Seyhan Erdağ gibi konuşmacılar, 3. Ankara Marka Festivali'nin kapanış gününde, binlerce Ankaralı'yı ATO Congresium'da ağırladı. THY ana sponsorluğunda ve Çalık Holding festival resmi sponsorluğunda gerçekleşen 3. Marka Festivali'ne üç günde 21 bini aşkın ziyaretçi giriş yaparak, 190 konuşmacı ve panelisti ağırlayan 15 salonu tıklım tıklım doldurdu.

ÇOK SES GETİREN HABER
Gerçekleşen, 'Magazinin Mutfağı' panelinde dedikodunun magazinle ilişkisi ve sosyal medyanın magazin haberciliğine etkisi konuşuldu. Panelin moderatörü, magazinin duayenlerine en çok ses getiren haberlerini sorunca Ömer Karahan,"Benim bu yıl üzerinde bayağı çalıştığım, hatta yazılım bile yaptıracak kadar uğraştığım bir proje oldu. Müzikle uğraşan sanatçı dostlarımızın YouTube tıkı almalarıyla ilgili bir haberim vardı. Günlerce yazıldı çizildi. Hatta birçok sanatçı benim yanımda yer aldı bu konuda. Bazıları tabi üzüldü. Sentetik olan haberleri, raporları yansıttım" diye konuştu. Sempatisiyle sevenlerin gönlünü bir kez daha fetheden Tolgahan Sayışman ise oyunculuğa figüranlıkla başladığını anlattı. Sayışman, "2018 yılbaşı ile ilgili bir planınız var mı? sorusuna esprili bir dille yanıt verdi: "Almeda Hanım'la planlarımız bitmiyor bizim. Kendisi dünyayı gezmeyi seven bir insan olduğu için bitmiyor hiç. Planları genelde artık kendisi yapıyor ben de sadece uyguluyorum."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.