Çarşamba 24.04.2014

Modernliğe nostaljik doku

Freak is the New Black; retro tarzla günümüz moda anlayışının bir araya geldiği tasarımlarıyla şehirli kadına hitap ediyor

Renkli ve enerjik tasarımlarıyla bizleri modada eğlenceli bir yolculuğa çıkaran Freak is the New Black'in tasarımcısı Melis Acar, markasının gelişim sürecinini ve ilham kaynaklarını Cosmopolitan'a anlattı:
Aktif yaşamın içinde olan gerçek kadın kimliklerinden beslendiğim için markanın yapısında bir dinamizm mevcut. Bu dinamizmi renklerle dışa vuruyorum. Dolayısıyla feminenlikten kesinlikle uzak, daha genç ve enerjik ruha sahip bir çizgisi var. Retroyu seven ama o dönem dergilerinden fırlamış gibi değil de, bunu modern şekilde giyimine entegre edebilmiş şehirli kadının tarzı benimki.
Milano'da okuduğum dönemde projelerimizden biri sokak stili üzerineydi. Milano gece hayatının kültleri arasına girmiş ünlü kulüp Plastic'in DJ'lerinden biri de bu projeye danışmanlık yapıyordu. Mekana gittiğinizde her türden insanla karşılaşmanız mümkün. Bu özgür atmosfer, bir mottoyu marka ismine dönüştürmemi sağladı. Ben de projemin ismini Freak Is The New Black koyarak farklı ve özgür olmaya gönderme yaptım.

KÜÇÜK YAŞLARDA ÇİZMEYE BAŞLADIM
"Ailemde çok sayıda resim sanatıyla ilgilenen insan olduğu için küçük yaşlarda resim çizmeye başladım. Ortaokul yıllarımda bu resimler kendiliğinden moda eskizlerine dönüştü. Bu durum hem öğretmenlerimin hem de yakın çevremizde bulunan sanatçıların dikkatini çekti. Erken yaşlarda onların da desteğini aldım."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.