Cuma 14.08.2010
Son Güncelleme: Cuma 13.08.2010

Modifiye Kırolar Apaçiler

Kızılderililere benzeyen saçları yüzünden 'apaçi' adını alan yeni nesil magandalar, İsmail YK dinleyip tuhaf saç şekilleriyle ortalıkta dolaşıyor... Boxer dergisi dağda, kırda değil de şehrin tam göbeğinde yaşayan 'modifiye kıroları' mercek altına aldı

Magandalık ve kıroluk gibi varoş gençliğine yakıştırılan sıfatlara şimdi de 'apaçiler' eklendi. 80'lerin magandaları ile 2000'lerin kırolarının uzantısı olarak tanımlanan apaçiler; genellikle 'çivi' diye tabir edilen saçları ile tanınıyor... Boxer dergisinin 'modifiye kırolar' olarak tanımladığı apaçiler, farklılıklarını şöyle ortaya koyuyor:
Kafasından fışkıran diken diken saçlarıyla dikkat çeken apaçiler, ait olmadıkları sınıflara dahil olmaya çalışır.
Bir numaralı hedefleri varoş kökenlerini gizleyip, 'tiki' izlenimi yaratabilmektir.
Ceplerinde beş kuruşları olmasa bile kendilerini 'marka' giymek zorunda hissederler. Dolapları, sosyete pazarından alınan 'taklit' ürünlerle doludur. Laleli, Beyazıt ve Merter'den alışveriş ederler...
Bir apaçi için gömleğin en bol desenlisi ve işlemelisi makbuldür. Gömlek sevmeyenler ise üzerinde küfürlü yazılar olan tişörtleri tercih eder.
KADINA 'BAĞYAN' DEMEYİ SEVERLER!
Etraflarında kadın olan apaçilerin ağızlarından asla kadın sözcüğü çıkmaz. Ba(ğ)yan gibi daha kibar olduklarını düşündükleri hitap şekillerini tercih ederler. Eğer çevrede kadın yoksa karşı cinsi anlatmak için 'karı' ve benzeri birçok sözcük kullanırlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.