Çarşamba 06.12.2017 10:12
Son Güncelleme: Perşembe 07.12.2017 10:11

Müge Anlı 'En güvenilir ünlü'

MediaCat’in Ipsos işbirliğiyle yaptığı Celebrity Güven Endeksi araştırmasının ilk sonuçlarına göre en güvenilen isim “Müge Anlı” oldu

Ipsos tarafından 2017'nin Ekim ayında gerçekleştirilen çalışma "Ünlülerin size herhangi bir ürün veya hizmet hakkında tavsiyede bulunduğunu düşününüz. Herhangi bir ünlüye ne derece güvendiğinizi belirtir misiniz? Sorusuna yanıt arandı. Çalışma 80 kişilik ünlü havuzunda yer alan ünlülerin fotoğrafı gösterilerek gerçekleştirildi. Katılımcılar fotoğraflarını gördükleri ünlüleri 10 üzerinden değerlendirdiler.

ZİRVE MÜGE ANLI'NIN!

Listenin birincisi sırasında %47,5 ile gündüz kuşağının başarılı programcısı Müge Anlı yer aldı. Özellikle yaptığı sosyal sorumluluk projeleri ve atv ekranlarında hafta içi her gün yayınlanan Müge Anlı ile Tatlı Sert programında topluma verdiği sosyal mesajları başarılı televizyoncuyu en güvenilir ünlü yaptı.

Çalışmaya katılan kişilerin üçte biri, bir ünlünün kendilerine herhangi bir ürün ya da hizmeti tavsiye etmesi durumunda o ünlüye inanacak ve güveneceklerini belirtti. Sonuçlar katılımcıların ünlü birinin bir markanın reklamında yer alması durumunda o markayı tercih etme ihtimallerinin yüzde 39'un üzerinde olacağını ortaya koyuyor. Araştırma 29 Eylül – 10 Ekim 2017 tarihleri arasında CAWI (Bilgisayar destekli online görüşme) tekniği kullanılarak, Türkiye Temsili 15-55 yaş aralığında 1000 kişinin katılımı ile gerçekleştirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.