Cumartesi 17.05.2015

Ne zaman zap'lıyorum?

Aslında bir televizyon yazarı olarak ekrandaki her görüntüyü dikkatle izleyip analiz etme sorumluluğum var. Yani benim beğenmediğim bir programı izlememe, hayat görüşümle ya da alışkanlıklarımla bağdaşmayan bir görüntüyü seyretmeme gibi bir 'lüksüm' olmamalı. Ama nihayette ben de etten kemiktenim.
Peki ben ne zaman 'zapping' yaparım?
İşte listem:
1- Siyasi propaganda ve empozeler, bültenlerde 'haber' diye yutturulmaya çalışıldığında.
2- Bazı 'sözde' spor programları, espri ve tuluat sınırlarını aşıp iyice sulandığında.
3- Talk show'cu kardeşim, sırf programına katılmayı kabul ettiği için konuğunu yağlayıp, yıkayıp yuttuğunda...
4- Bazı iğrenç reklamlar ansızın karşıma çıktığında. (Özellikle; geğirme, tükürme, klozet ve bulaşık makinesi görüntüleri içerenler) 5- Dizi aşıklarının bakışmaları 30 saniyeyi aştığında.
6- Survivor'da Merve Aydın kenardan 'Hadeeee' diye bağırmaya başladığında.
7- Jüri, sahnedeki gencin performansını bir yana bırakıp kişiliğini aşağılayan yorumlara giriştiğinde.
8- Bültenlerde ve reality show programlarında gözyaşından reyting damıtılmaya çalışıldığını ya da çocuk istismarı yapıldığını sezdiğimde.
9- Reklam kuşağı bitiyormuş gibi yapılıp da yeni kuşak başladığında.
10- Minibüs altında ezilip kalan 7 yaşındaki çocuğun görüntüsü bültende ikinci kez tekrarlandığında.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.