Pazar 06.03.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 06.03.2017

Obeziteye karşı seferberlik başlattılar

Türk Böbrek Vakfı, Türkiye'de çocuk obez sayısındaki artışa karşı harekete geçti.

Dünya Böbrek Günü'nün bu yılki temasını Çocukluk Çağı Obezitesiyle Mücadele olarak belirleyen vakfın başlattığı kampanyaya ünlü isimler destek verdi.


Burak Yılmaz da çektiği videoyla kampanyaya destek verdi.

1.8 milyon çocuğun obez olduğu ülkemizde obeziteye karşı halkı bilinçlendirmeyi amaçlayan kampanyaya; Wilma Elles, Burak Yılmaz, Aşkım Kapışmak, Mehmet Topal, Nuri Şahin, Özge Borak, Semih Kaya, Tümer Metin, Yasin Öztekin, Emre Çolak, Emel Yıldırım, Emine Ün, Gökhan Töre ve Fettah Can gibi ünlü isimler destek oldu. Ünlüler hazırladıkları videolarda; çocukları paketli gıdalar yerine ceviz, badem, kuru kayısı, dut kurusu ve pestil tüketmeye çağırdı.


Özge Borak

Ünlü isimlerin videoları, sosyal medyada kısa sürede büyük ilgi gördü. Türk Böbrek Vakfı Başkanı Timur Erk, projeyle ilgili şöyle konuştu: "Doğru beslenme ve hareketli yaşam tarzı, çocukluk çağında başlamalı. Aksi halde, uzun vadede ciddi hastalıklarla karşı karşıya kalınabilir.


Emine Ün

Ebeveynler, çoğu zaman çocuklarını fast food ve sağlıksız gıdalar ile ödüllendirme yoluna gidiyor. Anadolu'nun zengin mutfağı ve yeme kültürüne geri dönerek, tencere yemeği, pekmez, süt ve güneşte kurutulmuş atıştırmalıklara yönelmeliyiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.