Pazartesi 15.12.2009
Son Güncelleme: Salı 15.12.2009

Prada açılışına çakma çantayla katılmak...

Prada, Hermes... İstanbul'da birbiri ardına lüks mağazalar açılıyor. Bu markaların yöneticileri, Türkiye'nin sahte markalar cenneti olduğundan mutlaka haberdardırlar. Turistler bile çakma çanta almak için Kapalıçarşı'ya akın ediyor. Ancak bu dev markalar, Türkiye'deki sahte ürünleri gelir seviyesi düşük insanların tercih ettiğini düşünürlerse fena halde yanılırlar. Evet, Türkiye'de çok zengin var ama hâlâ lüks tüketimden haz duyma tutkusu üst tabakaya yerleşmedi.
Umarım bu gerçeği birileri Prada, Hermes ve diğer markaların yöneticilerine anlatmıştır.
Mesela şu sıralar dedikodu kazanının en matrak konusu; geçtiğimiz hafta Prada'nın İstanbul'da düzenlenen mağaza açılışına, davetlilerin çakma çantayla katılma olasılığı... Bu olasılığın gerçek olma ihtimali yüksek değil mi?
Sahtesi 400 TL'ye dururken 3-5 bin TL'ye orijinalini almayı kerizlik olarak görme vasatlığına düşen zengin arkadaşlarınız yok mu?
Sadece çıktığı programlardan bölüm başına 40-50 bin TL alan Bülent Ersoy, Kapalıçarşı'dan yedi tane çakma Louis Vuitton çanta alırken görüldü yahu! Daha ne olsun! Sibel Can, Aysun Kayacı ve Eda Taşpınar'ın da çakma çanta kullandıkları iddia ediliyor.
Bir de Çin'den altı ayda bir 500 sahte çanta getirip, satan çok zengin bir moda tasarımcısı var.
Adını sormayın. Söylersem ortalık karışır!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.