Pazartesi 30.07.2013
Son Güncelleme: Salı 30.07.2013

Ramazan'da en çok atv izlendi

atv'de yayınlanan 'Kim Milyoner Olmak İster?', 'Kapanmadan Kazan', 'Nihat Hatipoğlu İle İftar' ve 'Doksanlar'; Ramazan ayının ilk 20 gününde hem AB, hem de Tüm Kişiler'de 17 kez reyting listesinin zirvesine oturdu

atv, Ramazan ayına da damgasını vurdu. atv'de yayınlanan dört yapım; 'Kim Milyoner Olmak İster?', 'Kapanmadan Kazan', 'Nihat Hatipoğlu İle İftar' ve 'Doksanlar', Ramazan ayının ilk 20 gününde, 17 kez birinci oldu. Bu dört yapım, en çok izlenen programlar arasında yer aldı.
'Kim Milyoner Olmak İster?' adlı yarışmanın, 1, 2 ve 13 Temmuz'da yayınlanan bölümleri; hem AB'de, hem de Tüm Kişiler'de birinci oldu. Program; 15 ve 22 Temmuz'da da, AB'de ilk 100 program arasında zirveye oturdu.

YENİ DİZİYLE ZİRVEDE

atv'nin yeni dizisi 'Doksanlar' ise 3, 10 ve 17 Temmuz'da, hem Tüm Kişiler, hem AB'de birinci sıraya yerleşti. 24 Temmuz'da ise AB'de birinci oldu.
'Kapanmadan Kazan' adlı yeni yarışma programı da 5 Temmuz'da Tüm Kişiler'de, 12 Temmuz'da AB'de zirvedeki yerini aldı.
Ramazan ayında en çok birinciliği alan program ise 'Nihat Hatipoğlu ile İftar' oldu. Programın 11, 14 ve 18 Temmuz'da yayınlanan bölümleri; Tüm Kişiler'de birinci sıraya yerleşti. 'Nihat Hatipoğlu ile İftar'; 19 Temmuz'da AB'de, 20 Temmuz'da hem Tüm Kişiler, hem de AB'de, 25 Temmuz'da ise Tüm Kişiler'de en çok izlenen yapım oldu.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.