Perşembe 15.08.2014

Rotasını Milano'ya çevirdi

Dilek Hanif, iki sezondur üretilen hazır giyim koleksiyonunu şimdi de İtalya'ya taşıyor. Koleksiyon, dünyanın birçok ülkesinde 15 farklı satış noktasında satılıyor

Birçoğumuz Dilek Hanif ismini, cemiyet hayatının ünlü isimlerini giydirmesiyle duyduk. Hanif, haute- couture koleksiyonu kadar hazır giyim koleksiyonuyla da isminden söz ettiriyor. Hanif ile Milano seyahati sonrası bir araya geldik ve moda serüvenini konuştuk:

35 KİŞİLİK BİR EKİBİMİZ VAR

İki sezondur hazır giyim koleksiyonumuzu Paris'e Tranoï Fuarı'na götürüyorduk. Şimdi de rotamızı Milano'ya çevirdik.
Orada üç show-room ve üç mağazayla hazır giyim koleksiyonuma yer vermeleri için görüştük. 2015 ilkbahar-yaz koleksiyonumuzu Milano'da görücüye çıkarttık. Önümüzdeki günlerde anlaşmalarımızı imzalamış olacağız.
35 kişilik bir ekiple çalışıyorum. Her sezon iki farklı haute- couture ve hazır giyim koleksiyonu hazırlıyorum.
Sadece iki sezondur global pazarlarda satışa sunduğumuz hazır giyim koleksiyonu şimdiden 15 satış noktasına ulaştı.
Koleksiyonumuzu Amerika, İngiltere, Avustralya, Kuveyt, Katar, Suudi Arabistan, İrlanda, Belçika ve Italya gibi önemli ve güçlü pazarlara ihraç ediyoruz.
Koleksiyonumuz, New York'un en prestijli butiklerinden Vivaldi'de; Blumarine, Escada, Marchesa, Roberto Cavalli, Rene Ruiz ve Naeem Khan ile yanyana satılıyor.
Hazır giyim koleksiyonumuz Nişantaşı'ndaki mağazamızda, ayrıca Ankara'daki Harvey&Nichols içinde satılıyor.

FRANCHISE VEREBİLİRİM

Şu an daha çok ihracat üzerine kafa yoruyorum. Yurt dışında daha geniş yerde olmak istiyorum. Türkiye'de şu noktadan sonra ya yine kendim mağaza açarım ya da belki franchise veririm. Hazır giyim markasını biraz daha büyüttükten sonra belki bir ortak alabilirim.
Kırmızı halıda ya da günlük yaşamda birçok ünlü isim bizi tercih ediyor. Jane Fonda, Katherine Heigl, Nicole Richie, Beth Behrs, Kelly Brook, Florence Welch, Iggy Azalea, Rebacca Romjin ve Sophia Bush ilk aklıma gelen isimler. Bir gün Cate Blanchett ve Merly Streep' i giydirmeyi gerçekten çok isterdim.
Temmuz'da Paris Haute- Couture Moda Haftası kapsamında haute-couture koleksiyonumuzu tanıttık. Ocak ayında 32 parçalık ilkbahar-yaz haute-couture koleksiyonumuzu sergilemiştik.
Haute-Couture Moda Haftası'nda 'on schedule' kısmına; tamamen Fransa merkezli, Fransa'da showroom'ları olan ve kıyafetlerini tamamen Fransa'daki atölyelerinde yapan tasarımcılar davet alıyor. Dice Kayek markası gibi ya da Serkan Cura gibi…
Ben 2004 yılından bu yana bu önemli haftanın 'off schedule' takviminde koleksiyon tanıtıyorum. Çünkü Paris'te bir showroom'um yok ve kıyafetlerimi Türkiye'de hazırlayıp orada sergiliyorum.
Benim yer aldığım takvimde; Georges Hobeika, Georges Chakra, Vionnet Demi Couture ve Ulyana Sergeenko koleksiyon tanıtıyor. Yıllardır bizim markamızı biliyorlar ve Paris'te showroom açmamı istiyorlar.
HER YERDE O VAR
Yakışıklı aktör Orlando Bloom ile boşanması ve çalkantılı aşk hayatıyla gündemden düşmeyen Miranda Kerr, birçok ünlü markanın da reklam yüzü. Bu markalardan biri de Swarovski… Kerr, Swarovski'nin sonbahar/kış kampanyasının ilham perisi olarak seçildi. Swarovski'nin Yaratıcı Direktörü Nathalie Colin "Miranda, Swarovski için çok uygun bir seçim oldu, çünkü markayı kusursuz biçimde temsil eden çağdaş kadın fikrine çok uyuyor" diye konuştu.
NİNA RİCCİ'NİN TORUNUNDAN PARFÜM
Moda dünyasının efsanevi isimlerinden Nina Ricci'nin torunu Romano Ricci, tasarladığı parfümlerle konuşuluyor. Romano Ricci'nin son parfümü 'Anyway', Juliette Has a Gun markası altında satışa çıktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.