Giriş Tarihi: 23.05.2010

Saatlerinizi Lost'a kurmayı unutmayın

Lost tutkunları nefeslerini tuttu, bu geceyi bekliyor. 6 sezondur devam eden efsanevi dizinin iki saatlik final bölümü bu geceyi pazartesine bağlayan sabaha karşı 05.00-09.00 arasında ABD ile aynı anda Digitürk platformu üzerinden yayın yapan DiziMax kanalında yayınlanacak. "The End" adı verilen finalin öncesinde ise iki saat boyunca bugüne kadar dizide yer alan olayların özetlendiği özel bir bölüm ekrana gelecek. Peki "Lost" nasıl sonlanacak? Sayıların (4, 8, 15, 16, 23, 42) anlamı ne? (Bugün hâlâ pek çok kişi her hafta bu numaraları Sayısal Loto kuponuna yazmaya devam ediyor.) Kara dumanın, kutup ayısının ve nükleer bombanın sırrı ne? Eski Mısır uygarlığının ada ile bir bağlantısı var mı? Walt ve Aaaron'un akıbeti ne olacak? Widmore ve Ben'in adayı istemelerinin ardındaki sır ne? Bu sabaha karşı bu soruların yanıtları bulunacak. Benim final beklentim ise şöyle: Kahramanlarımız, ormanın derinliklerinde Acun ile karşılaşır. "Lost"un ve "Survivor"un yapımcıları arasında plato paylaşımı yüzünden savaş çıkar. Robinson Erdal Özyağcılar ve ıssız adaya kadın spor yorumcusu ile düşmeyi hayal eden Erman Toroğlu arabuluculuk yaparlar. Kutup ayısının postunu çıkarmasıyla birlikte aslında onun şakacı Işın Karaca olduğu anlaşılır. Işın, "Lost Bildiklerim" şarkısını söyler. Kara duman dağılır, içinden jetskisi ile Beyaz çıkar. Saat çalar, ben uyanırım ve gerçek "Lost"u izlemeye koyulurum...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.