Giriş Tarihi: 5.6.2022

Şehir hayatından doğal yaşama geçtiler

Ünlü oyuncular Fırat Albayram ile Ceyda Kasabalı, 2016 yılında dünya evine girdi. Kasabalı, Kocaeli Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde oyunculuk eğitimi aldı. Ardından da birçok dizi ve film projesinde yer aldı. Albayram ise Haliç Üniversitesi, Tiyatro Bölümünü okudu. Adanalı dizisinde canlandırdığı karakterle ilk projesinde dikkat çekmeyi başardı. Birçok dizi ve filmde önemli karakterler de izleyiciyle buluştu.

OTEL AÇTILAR
Çift, evlendikten sonra kariyerlerinde farklı bir alan açmaya karar verdi. İki ünlü oyuncu, çektikleri videolarla dikkat çekti. Ardından sosyal medyada en doğal hallerini, hayatlarından kesitleri izleyicilere sunuyor. Evlerinin kapılarını açan, ailelerini hayranlarına tanıtan ünlü oyuncular, ayrıca gittikleri tatilleri de onlara sunmayı ihmal etmiyor. 3.5 milyon takipçi kitlesine ulaşan çift, sosyal mecranın kendi hayatları için çok önemli olduğunu, projelerde yer alsalar bile artık bu alanda profesyonel olarak devam edeceklerini dile getiriyor. Kasabalı ve Albayram, şehir hayatından bunalan birçok ünlü gibi rotayı tatil beldelerine çevirdi. Çift, Çanakkale Assos'ta otel işletmeye karar verdi. Kasabalı, "Kuzenimle otel açtık. Şimdi her şeyi yeniliyoruz. Odalar değişecek. Etrafı güzelleştireceğiz. Sonra da misafirlerimizle buluşacağız" dedi. Küçük bungalovların yer aldığı otelde zeytin ağaçlarıyla benzemiş büyük bir alan kiraladılar. Kasabalı ve Albayram, gelen konuklara kendi elleriyle hizmet edecek.

ÇOCUKLAR ÖNEMLİ
Çift, Assos'tan da yine videolar çekmeye devam edecek. Albayram "Bizi çocuklar da izliyor. Onları mutlu etmek en önemlisi. Ayrıca her yaştan izleyici kitlemiz var. Bir evde çocuk da, anne de, nene de bizi takip ediyor. Biz de videolarımızı çocukların da izlediğini düşünerek ona göre negatif şeyler koymuyoruz. Artık insanlarla yolda daha çok karşılaşıyoruz, sohbet ediyoruz. Bu da hoşumuza gidiyor" diyor.
Kasabalı ise şöyle konuşuyor: "Biz sosyal medyadan uzak durmak istemiyoruz. Yoğun tempolu işler teklif ediliyor ama biz istemiyoruz. Çünkü bütün emeğimizi buraya veriyoruz. Bizim için bu işi bırakmak gibi bir şey söz konusu değil."