Salı 12.10.2016
Son Güncelleme: Salı 11.10.2016

Sektör liderinin kapısı yeni yatırımcılara açık

Türkiye'de bine yakın restoranı ve 22 yıllık tecrübesiyle hızlı servis restoran zinciri sektörünün lideri olan TAB Gıda, kurduğu franchise sistemiyle büyümeye devam ediyor. TAB Gıda çatısı altında hizmet veren Burger King, Popeyes, Sbarro, Arby's ve Usta Dönerci markaları, yatırımcılara anahtar teslim işletme seçeneği sunuyor. Burger King, Türkiye'de 200'den fazlası franchise olmak üzere 600'ü aşkın restoranla hizmet veriyor. Popeyes'ın ise 150'den fazla restoranı bulunuyor. 90'a yakın Sbarro, 50'den fazla Arby's ve 50'yi aşkın Usta Dönerci restoranı bulunan TAB Gıda, yatırımcılara sunduğu avantajlı franchise fırsatlarıyla sektöre yön veriyor. TAB Gıda Finans ve Franchise Yatırımlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgür Çetinkaya, franchise sistemiyle ilgili şöyle konuştu: "Geçtiğimiz yıl 35 franchise restoranı verdik; bu yıl yeni açılacak 80 franchise restoranı verme hedefimiz var. Hedefimizin yarısını, ilk altı ayda açılan franchise şubeleriyle tutturduk. Önümüzdeki dönemde TAB Gıda'nın diğer markalarıyla da yeni franchise restoranları vermek istiyoruz. Özellikle tavuk restoran zinciri Popeyes ve 20 yıllık deneyimimizi aktararak yarattığımız Usta Dönerci, 2016'da daha çok franchise yatırımı yapılmasını beklediğimiz markalarımız. Yatırımcıların büyük ilgi gösterdiği Usta Dönerci'nin ilk franchise restoranı Manavgat Novada AVM'de açıldı ve çok olumlu tepkiler alıyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.