Giriş Tarihi: 8.3.2015

Sevgi yerine 'Like'

Bir akrabamızın 12 yaşındaki kızı, Facebook hesabında 'Çok üzgünüm. Beni kaç kişi seviyor?' diye yazınca; eşim de, ben de fena olduk. Hemen onun moralini yükseltecek mesajlar döşenmeye başladık.
Aslında sosyal medya, hepimizi 'sanal' bir yarışın içine soktu. Artık ne kadar sevildiğimizi bile 'tık'lanma' ve 'beğenme' sayısı ile ölçer olduk. Eğer bir paylaşımımız yeterince 'like' edilmiyorsa, moralimiz bozuluyor. Çocuklarımız zaten eğitim sistemimizin çarpıklığı nedeniyle yarış atı gibi bir okul rekabetinin içinde büyüyor.
Şimdilerde tüketim toplumu yaratma güdüsüyle yapılan kampanyalardan etkilenip üzerlerindeki markaları da yarıştırır oldular.
Artık televizyon reklamlarındaki koca koca otomobiller bile 'tutturması' için çocuklara pazarlanır oldu. Durum böyle olunca, çocuklarımız içine içine çökmeye başladı.
Sevilip sevilmediğini bile Facebook'ta test etmeye yönelen bu yeni nesil, doğrusu beni çok kaygılandırıyor...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.