Giriş Tarihi: 16.3.2014

Sinemacıların reklam tutkusu

Türkiye'de faaliyet gösteren büyük sinema salonları, son yıllarda hem izleyiciden, hem de dağıtımcılardan bolca eleştiri alıyor. Bunun sebebi ise, filmlerin başında ve arasında yayınlanan reklamlar. Birçok film yapımcısı ve dağıtımcı, yeni film fragmanlarının yayınlanması gereken 15 dakikalık sürede, fragmanlar yerine reklam gösterildiğini ve bunun da adil olmayan bir biçimde paylaştırıldığını savunuyor. Yapımcılar, bu adaletsizlik nedeniyle gelecekteki projelerinin yeterince sinema seyircisine ulaşamayacağını savunuyor. Sinema salonu sahipleri ise bu eleştiriyi şimdilik dikkate bile almıyor. Yani sinema salonlarındaki reklam sorunsalı; salon sahipleri adına karlı, yapımcı ve dağıtımcılar adına üzücü bir hal almış durumda.
*
'Karda donmak üzeresin, uyumak tatlı geliyor ama ölüyorsun, farkında değilsin.' -'Issız Adam' (2008)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.