Giriş Tarihi: 15.03.2012

Sobayla nüfus planlaması

Türkiye'de kaç kişi sobadan zehirlenerek öldü?
Önceki gün tam dokuz kişi...
Böyle bir olay İsveç'te yaşansa ülke ayağa kalkar! Bizde ise 'rutin haber' olarak ancak gazetelerin üçüncü sayfalarında yer buluyor!
'Rutin haber' olmak! Ne garip değil mi?
Ama gerçekten de bizim için bu olay cidden bir 'rutin haber'!
Çünkü geçtiğimiz yıl sobadan zehirlenerek tam 1107 kişi öldü.
Yazıyla da yazalım bin yüz yedi kişi!
Bu ölümler Japonya'da olsa herhalde birkaç bakan harakiri yapardı!
Soba zehirlenmelerimizin dışında bizim için 'rutin haber'e dönen bir de iş kazalarımız var, öyle değil mi?
SAVAŞTA BİLE OLMAZ
Önceki gün İstanbul'da inşaat çadırında çıkan yangında 11, 2011'in ilk dokuz ayında 419, son 10 yılda ise 10 bin 723 işçi, iş kazalarında öldü. Her yıl ortalama bin 72 işçi ölüyor.
Dünyada en çok işçinin öldüğü üç ülkeden biriyiz!
'Rutin haberlerimiz' içinde ayrı bir yeri olan trafik kazalarını da unutmamak lazım! Aslında ne gereği var ki bu bilgileri paylaşmanın değil mi?
Nasıl olsa hepimiz Türkiye'de yaşamanın; Yağmur Ormanları'nda hatta uzayda yaşamaktan bile daha riskli olduğunu biliyoruz!
Yok, rakamı verelim de kendimize gelelim:
Her yıl 5-6 bin kişiyi de trafik kazalarında kaybediyoruz. Şaka gibi değil mi?
Her yıl sobadan, trafik ve iş kazasından hayatını kaybedenlerin sayısına savaşlarda bile ulaşamazsınız.
Sanki bu ölümlerle 'dolaylı yoldan nüfus planlaması' yapıyoruz.
Haklısınız, nasıl unuturum?
Eğitim şart!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.